اهتمام جدی جهت اجرای برنامه‌های دهه کرامت به صورت مردمی و خودجوش در زنجان
کد خبر: 4212780
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۸

اهتمام جدی جهت اجرای برنامه‌های دهه کرامت به صورت مردمی و خودجوش در زنجان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: در تلاش هستیم تا برنامه‌های دهه کرامت، به صورت مردمی و خودجوش در سطح استان اجرا شود.

دهه کرامت

حجت‌الاسلام علی ناصر، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان، امروز ۹ اردیبهشت در جلسه هماهنگی ستاد دهه کرامت استان زنجان با بیان اینکه دهه کرامت از ۲۱ اردیبهشت همزمان با سالروز میلاد حضرت معصومه (س) آغاز و تا ۳۱ اردیبهشت ماه سالروز میلاد امام رضا (ع) ادامه دارد، گفت: در تلاش هستیم تا برنامه‌های این دهه به صورت مردمی و خودجوش اجرا شود.

وی با توضیح اینکه اجرای برنامه‌های دهه کرامت در مساجد استان به ویژه مساجدی که مزین به نام امام رضا (ع) و امامزادگان نیز در دستور کار قرار دارد، ادامه داد: یکی از موضوعات مورد توجه در اجرای این برنامه‌‌ها استفاده از ظرفیت روحانیون مستقر در مساجد روستایی است.

ابن میئول تاکید کرد: راه اندازی کمپین‌های موضوعی در فضای مجازی، راه‌اندازی کاروان شادی، اجرای طرح تلاوت و هدیه ثواب آن به روح حضرات، تزئین اماکن و مساجد، اعزام کاروان با پرچم رضوی به مناطق مختلف استان، اجرای مسابقه کتابخوانی، قرائت صلوات خاصه امام رضا (ع) در مساجد، توزیع غذای گرم در بین نیازمندان و حضور خادمان حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) در قالب سفیران کریمه و کاروان زیر سایه خورشید از برنامه‌های پیشنهادی دستگاه های عضو ستاد است.

در ادامه این جلسه خدیری مدیر شعبه جامعه‌القرآن‌الکریم خواهران زنجان نیز با اشاره به برنامه‌های این نهاد در دهه کرامت، گفت: در طول دهه کرامت ۳۰ برنامه با محوریت تمرکز بر روی بانوان خواهیم داشت که محفل قرآنی بزرگ با رویکرد ایجاد فضای شاد برای عموم خواهران و بانوان از جمله این برنامه‌ها است.

وی با یادآوری اینکه بیشتر برنامه‌های ویژه دهه کرامت را به بانوان و دختران اختصاص داده شده است، توضیح داد: محل اجرای این برنامه‌ها نیز با توجه به فضا و شرایط پارک بانوان در این محل متمرکز خواهد بود.

انتهای پیام
captcha