کرسی‌های تلاوت رضوی در مساجد زنجان برپا می‌شود
کد خبر: 4212799
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۳
همزمان با دهه کرامت

کرسی‌های تلاوت رضوی در مساجد زنجان برپا می‌شود

دبیر کانون خدمت آستان قدس رضوی در زنجان از برگزاری کرسی‌های تلاوت رضوی همزمان با دهه کرامت در مساجد این استان همراه با میزبانی از کاروان زیر سایه خورشید و سفیران کریمه خبر داد.

کرسی‌های تلاوت رضوی

به گزارش ایکنا از زنجان، قاسم محمدی، دبیر کانون خدمت آستان قدس رضوی در استان زنجان، امروز، ۹ اردیبهشت‌ماه در جلسه ستاد بزرگداشت دهه کرامت در این استان با اشاره به پیش‌بینی ۴۰ برنامه ویژه این دهه گفت: دیدار خادمیاران با امام جمعه زنجان، عطرافشانی مزار شهدا، اهتزاز پرچم علی‌ بن موسی‌الرضا(ع) در دیوارنگاره ولیعصر، دیدار با خانواده شهدا و سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه ویژه این ایام اجرا می‌شود.

وی برگزاری چهارشنبه‌های امام رضایی و حضور خادمیاران در مدارس، پخش نوای ملکوتی صلوات خاصه، حمایت از مردم غزه، اجرای طرح شباب‌الرضا و جشن امام رضا(ع) در سبزه میدان، عیادت از بیماران در ایام دهه کرامت، برپایی میز خدمت در مصلاهای نماز جمعه، همایش پیاده‌روی خانوادگی، شادپیمایی خودرویی خادمیان رضوی، برپایی سفره کرامت رضوی، تولید و تدوین محتوای امام رضایی در شبکه‌های اجتماعی را از دیگر برنامه‌های دهه کرامت برشمرد.

محمدی با بیان اینکه استان زنجان همزمان با دهه کرامت میزبان خادمان کاروان زیر سایه خورشید و سفیران کریمه خواهد بود، افزود: برنامه حضور در مساجد، مدارس، دانشگاه‌ها، زندان‌ها و دیدار با خانواده شهدا پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه در استان زنجان هشت مسجد مزین به نام امام رضا(ع) است که برنامه‌های ویژه‌ای در این مساجد خواهیم داشت، اظهار کرد: برپایی مسابقات فرهنگی خادمیاران، برپایی کرسی‌های تلاوت رضوی در مساجد زنجان، پویش نذر خون خادمیاران، پویش ملی نسل رضوی و تجلیل از مادران سه فرزند بیشتر، تجلیل از دختران شاهد و نخبه و اهدای ۱۵ سری جهیزیه به نوعروسان نیز در دستور کار است.

انتهای پیام
captcha