دو برابر شدن آورده‌های کمیته امداد به واسطه راه‌اندازی مراکز نیکوکاری
کد خبر: 1346222
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۶

دو برابر شدن آورده‌های کمیته امداد به واسطه راه‌اندازی مراکز نیکوکاری

گروه اجتماعی: دستیار معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گفت‌: اجرای طرح مسجد محور و تشکیل و راه اندازی مراکز نیکوکاری در سال گذشته موجب دو برابر شدن آورده‌های کمیته امداد شد.


علی شریف روحانی، دستیار معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی‌(ره) در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با بیان این مطلب اظهار کرد: یک هزار و 500 مرکز نیکوکاری تا پایان سال جاری در سطح کشور راه‌اندازی خواهد شد.



وی افزود: در حال حاضر تعداد 300 مرکز نیکوکاری در سطح کشور راه‌اندازی شده است که هدف از تاسیس این مراکز نیکوکاری استفاده از ظرفیت‌های محلات، مردم و مسجد در نظر گرفته شده است.



روحانی مهم‌ترین رویکرد کمیته امداد در دهه چهارم فعالیت خود را تشکیل و راه اندازی مراکز نیکوکاری درسطح محلات عنوان کرد و گفت: سعی شده است در این  مراکز کار به خود مردم واگذار شود.



به گفته دستیار معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد یکی از وظایف اصلی کمیته امداد امام خمینی‌(ره) ترویج، توسعه و سامان‌دهی سنت‌های حسنه الهی و اسلامی است، لذا در راستای ایجاد و توسعه طرح‌های نوین مشارکت‌های مردمی توجه به طیف متنوع و گسترده جامعه  هدف خیرین ضروری است.



روحانی گفت: در راستای ترویج سنت‌های الهی کمیته امداد از طریق معاونت توسعه مشارکت‌های مردمی اقدام به جلب طرح‌های پیشنهادی مرتبط با این حوزه کرده است و علاقه‌مندان جهت شرکت در این طرح می‌توانند به آدرس http://www.emdad.ir/tarh/ مراجعه کنند.



وی خاطر نشان کرد: اجرای طرح مسجد محورو تشکیل و راه اندازی مراکز نیکوکاری در سال گذشته موجب دو برابر شدن آوردهای کمیته امداد شد.



دستیار معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد افزود: با اجرای طرح سازمان‌دهی‌های مردمی در سال جاری نیز پیش‌بینی می‌شود آوردهای کمیته امداد دو برابر و تا پایان سال به سال دو هزار میلیارد تومان افزایش یابد.



وی با اشاره به اینکه سال گذشته 900 میلیارد تومان از طریق کمک‌های مردمی جمع آوری شد،‌ اظهار کرد: در سال جاری نیز با برنامه‌ریزی‌های انجام شده پیش‌بینی می‌شود دو هزار میلیارد تومان از طریق کمک‌های مردمی جمع آوری شود که مبلغ بدست آمده در 6 ماهه نخست سال جاری نشان می‌دهد این عدد نیز تا پایان سال محقق می‌شود.

captcha