فيلم مستند «خدا و ديگرهيچ » اكران شد
کد خبر: 2020441
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۸۹ - ۰۷:۲۹

فيلم مستند «خدا و ديگرهيچ » اكران شد

گروه انديشه و علم: به همت كانون هلال احمر اداره كل امور فرهنگی دانشگاه صنعتی شاهرود فيلم مستند«خدا و ديگر هيچ» ساخته «اسماعيل حاجی‌حيدری» ، با موضوع نقد شيطان پرستی دوم آبان‌ماه اكران می‌شود.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران‌(ايكنا) شعبه سمنان، «اسماعيل حاجی‌حيدری» كارگردان مستند«خدا و ديگر هيچ» در اين خصوص گفت:با معرفی نمادها وانديشه‌های پيروان اين آئين سعی شده به بيان برخی ديدگاه‌ها و اعتقادات انحرافی آنان پرداخته زيرا مخالفت ايرانيان با اين مكتب انحرافی ، شيطان‌پرستان به صورت مخفی و از طريق موسيقی رپ و برخی نمادها مانند انگشتر و گردنبند اقدام به ترويج اين فرقه می كنند.
پس از پايان فيلم جلسه پرسش و پاسخ با حضور كارگردان فيلم ،حجت‌الاسلام «محمدمهدی صالحی» مسئول دفتر نمايندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و دكتر «رضا شيخ» معاون فرهنگی واجتماعی دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار شد.
شايان ذكر است اين فيلم به كارگردانی اسماعيل حاجی‌حيدری درسال84 ساخته شده است و تا به حال تنها چند اكران خصوصی و غير رسمی در كشور داشته است كه در آن تصاوير مستندی از مراسم و جنايات اين فرقه و نيز مصاحبه با افرادی با گرايش‌های شيطان‌پرستی به نمايش در آمده است.
گفتنی است اين همايش كه با حضور رئيس دانشگاه ،مسئولان، اساتيد و دانشجويان پيرامون ريشه‌های ايجاد و گسترش فرقه انحرافی شيطان پرستی در ايران و جهان برگزار شد مورد استقبال گسترده دانشگاهيان قرار گرفت.
captcha