انتشار فراخوان مقاله همايش ملی «بزرگداشت علامه نجفی اصفهانی»
کد خبر: 2182907
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۰:۰۶

انتشار فراخوان مقاله همايش ملی «بزرگداشت علامه نجفی اصفهانی»

گروه انديشه و علم: فراخوان مقاله شركت در همايش ملی بزرگداشت علامه آيت‌الله محمدتقی ايوان كی ملقب به نجفی اصفهانی صاحب اثر ارزشمند «هدايةالمسترشدين»، كه آذرماه جاری در سمنان برگزار می‌شود، منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه سمنان، مجتبی نورمحمدی، رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبير همايش ملی بزرگداشت علامه ايوان كی گفت: به منظور آشناساختن جامعه با مفاخر و چهره‌های بزرگ اين سرزمين و نيز تجليل از آثار و بركات دينی علما و دانشمندان، همايش ملی بزرگداشت علامه ايوان كی در آذرماه سال جاری و در زادگاه مرحوم محمدتقی ايوانكی با حضور جمعی از چهره‌های علمی كشور و استان برگزار می‌شود.
نور محمدی با اشاره به اينكه در آستانه صد و هشتاد و پنجمين سالگرد ارتحال اين عالم فرزانه، اين همايش در دو بخش علمی و عمومی برگزار می‌شود، تصريح كرد: تمامی پژوهشگران، محققان، علما و دانشجويان می‌توانند در محورهای اعلام شده به دبيرخانه همايش مقاله ارائه دهند كه به برترين آثار دريافت شده پس از بررسی توسط هيئت علمی هدايای نفيسی تقديم می‌شود.
وی برخی از محورهای همايش را در موضوعات بررسی شرايط سياسی، اجتماعی و فرهنگی حيات علامه و آراء، خدمات و آثار ايشان و نيز انديشه‌ها و سير و سلوك وی و همچنين معرفی و ارزيابی آثار فقهی و اصولی و شاگردان و اساتيد آن بزرگوار اعلام كرد و افزود مقالات بايد حداكثر در 30 صفحه 4A و به صورت تايپ شده تنظيم و نهايتاً تا پايان آبان‌ماه سال جاری با ذكر مشخصات كامل نگارنده ارسال شوند.
نور محمدی همچنين گفت: دبيرخانه همايش در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی واقع در ميدان شهيد تفضلی گرمسار مستقر شده و تمامی علاقه‌مندان می‌توانند با شماره‌های تماس 4223137 – 0232 و 4235252 – 0232 و يا با شماره‌های نمابر 4226637 – 0232 و 4235253 –0232 تماس گرفته از چگونگی جزئيات اين همايش اطلاع كسب كنند.
captcha