توجه به سیره نبوی از انحراف جلوگیری می‌کند
کد خبر: 3465747
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶

توجه به سیره نبوی از انحراف جلوگیری می‌کند

گروه اندیشه: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در تیپ 12 قائم (عج) گفت: توجه به سیره نبوی از انحراف اجتماعی و اخلاقی جلوگیری می‌کند و امروز باید در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از سمنانحجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدابوالفضل راسخی روز پنجشنبه 17دی ماه  در جمع رزمندگان تیپ 12 قائم (عج)  سمنان اظهار کرد: خداوند متعال برای اینکه بشر از مسیر الهی منحرف نشود، پیامبر اکرم (ص) را برای ارشاد مسلمانان فرستاد و پیامبر اعظم (ص) نیز در روایات بی‌شماری ما را به فرزندانشان توجه دادند.

وی افزود: اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) بی‌شک نقشی بسیار سازنده و مؤثر در راهنمایی مسلمین داشته‌اند؛ چنانچه می‌بینیم وجود نازنین رسول‌الله (ص)، مسلمین را متحد کرد و ایشان برای اینکه این اتحاد از بین نرود، ما را به بهترین انسان‌ها راهنمایی کردند که همان اهل‌بیت (ع) باشند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در تیپ 12 قائم (عج) با بیان اینکه در دلی که محبت خدا و رسول او و اهل‌بیت قرار دارد، نباید شیطان را راه داد، افزود: پیامبر اکرم (ص) محبت اهل‌بیت (ع) را راه نجات در دنیا و آخرت بیان فرموده‌اند.

راسخی در ادامه با اشاره به کردار زشت بعضی‌ها گفت: گناه باعث دوری ما از خدا و رسولش و همچنین اهل‌بیت (ع) می‌شود.

به گفته وی؛ فرصت ما در دنیا محدود است؛ آن‌قدر محدود که انسان از یک ساعت بعدش خبر ندارد؛ بنابراین باید در زندگی به‌گونه‌ای رفتار کنیم که ناچار به توبه نشویم و گاهی سعادت توبه کردن هم نصیب انسان نمی‌شود زیرا  باید تکلیفمان را با گناه روشن کنیم و در زندگی چنان برابر گناه استوار بایستیم که شیطان به‌ سادگی به فکر نفوذ در وجودمان نیفتد.

captcha