طرح «قدم‌های آسمانی تا امام مهربانی» در سمنان برگزار می‌شود
کد خبر: 3761051
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۴

طرح «قدم‌های آسمانی تا امام مهربانی» در سمنان برگزار می‌شود

گروه اجتماعی - مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان، با اشاره به برگزاری طرح «قدم‌های آسمانی تا امام مهربانی» در سطح استان، گفت: ۲۰ مبلغ برای این طرح در سطح استان اعزام شده‌اند.

طرح «قدم‌های آسمانی تا امام مهربانی» در سمنان برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام عبدالله واحدی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان امروز، 13 آبان در جمع خبرنگاران از برگزاری طرح «قدم‌های آسمانی تا امام مهربانی» از پانزدهم تا نوزدهم آبان‌ماه در سمنان خبر داد و گفت: بقاع متبرکه و امامزادگان در سراسر استان میزبان طرح «قدم‌های آسمانی تا امام مهربانی» هستند که در این راستا ۳۰ موکب خدمات‌رسانی به زائران امام رضا(ع) در استان برپاشده و در قالب طرح ملی میقات الرضا(ع) طی ایام شهادت امام هشتم، به زائران خدمت‌رسانی می‌کند.

به گفته واحدی؛ مبلغان اعزامی طرح میقات الرضا(ع) در موکب‌های برپاشده و همچنین تبیین و ارتقای سطح معرفتی مردم نسبت به موضوع ولایت، تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف، تبدیل بقاع به قطب فرهنگی و ... را نیز بر عهده‌ دارند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان با تاکید بر اینکه ۲۰ مبلغ برای خدمات فرهنگی به زائران به این موکب‌ها اعزام‌شده‌اند، یادآور شد: مشاوره دینی و فرهنگی، سؤالات شرعی، نماز جماعت، آماده‌سازی زائران برای زیارت بامعرفت بیشتر امام هشتم(ع) و ... در زمره رسالت‌های این مبلغان اعزامی است.

انتهای پیام

captcha