شب شعر «پاییز شاعرانه» در سنندج برگزار می‌شود
کد خبر: 3771383
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۶

شب شعر «پاییز شاعرانه» در سنندج برگزار می‌شود

گروه فرهنگی - شب شعر «پاییز شاعرانه» با همت حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان و همکاری اداره آموزش وپرورش ناحیه یک سنندج و با حضور شاعران منتخب مدارس متوسطه در سنندج برگزار می‌شود.

شب شعر «پاییز شاعرانه» در سنندج برگزار می‌شود

بهزاد کرم‌اللهی، مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های حوزه هنری در بخش‌های مختلف به ویژه ادبیات، کشف و پرورش استعدادهای درخشان هنری  بین نوجوانان و جوانان و سپس آموزش تخصصی این استعدادها است.
وی در بخش شعر، استان کردستان را دارای پتانسیل‌های بسیار خوبی عنوان کرد و افزود: با برنامه‌ریزی مناسب و سرمایه‌گذاری لازم در خصوص آموزش این استعدادها، استان کردستان در زمینه ادبیات به ویژه شعر شاهد پیشرفت‌های شگرفی خواهد شد.
کرم‌اللهی با اشاره به حضور خانم میدیا حسنی از شاعران جوان و با آتیه استان در بخش نهایی شانزدهمین جشنواره سراسری شعر و داستان جوان سوره به عنوان یکی از مهم‌ترین جشنواره‌های ادبی کشور، عنوان کرد: در چند سال اخیر با تأکید بر ضرورت آموزش هنرمندان نوجوان و جوان شاهد پیشرفت‌های بسیار خوبی در این زمینه بوده‌ایم و در سه دوره گذشته این جشنواره در بخش شعر و داستان در بخش نهایی و منتخبین جشنواره شاهد حضور هنرمندانی از استان بوده‌ایم که بسیار حائز اهمیت است.
مسئول واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری کردستان در خصوص شب شعر «پاییز شاعرانه» نیز گفت: این برنامه نیز با هدف شناسایی، جذب و آموزش این استعدادها برنامه ریزی شده تا ضمن ایجاد فرصت برای دانش آموزان جهت خوانش آثار و سروده‌های خود که با حضور هنرمندان و اساتید حوزه شعر صورت می‌پذیرد زمینه معرفی و آشنایی این آینده سازان حوزه ادبیات با اساتید و پیشکسوتان فراهم و نقاط ضعف و قوت آثار نیز توسط کارشناسان این حوزه فراهم شود.
وی در پایان یادآور شد: پاییز شاعرانه چهارشنبه 21 آذرماه 97 ساعت 16 در محل سالن شماره 2 پردیس سینمایی بهمن سنندج برگزار می‌شود و قطعاً حضور تمامی علاقه مندان به ویژه اساتید و پیشکسوتان حوزه ادبیات می تواند مشوقی برای ادامه مسیر هنری دانش‌آموزان آینده ساز فرهنگ و هنر استان شود.
انتهای پیام

captcha