فرمان‌برداری از ولایت‌فقیه؛ راهکار مقابله با تهدیدهای استکبار
کد خبر: 3782241
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹

فرمان‌برداری از ولایت‌فقیه؛ راهکار مقابله با تهدیدهای استکبار

گروه سیاست و اقتصادـ امام‌ جمعه سمنان با بیان اینکه غرب از شکست‌های خود در منطقه عصبانی شده و به فکر تلافی است، گفت: تنها راهی که تاکنون توانسته ما را برابر تهدیدهای استکبار حفظ کند فرمان‌برداری از ولایت‌فقیه و عمل به دستورات و آموزه‌های قرآنی است.

فرمان‌برداری از ولایت‌فقیه ؛راهکار مقابله با تهدیدهای استکباربه گزارش ایکنا از سمنان، آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی، امام جمعه سمنان امروز، 28 دی‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان با بیان اینکه استقلال ایران در حوزه‌های مختلف مهم‌ترین دستاورد انقلاب است، گفت: آمریکا قبل از انقلاب در ایران دارای پایگاه بود لذا پیروزی نظام ولایی و شکست پیاپی آمریکا در منطقه سبب به وجود آمدم شرایطی برای آن ها شد که آن را برنمی تابیدند لذا از آن زمان تاکنون مدام به فکر توطئه‌های مختلف هستند.

وی ادامه داد:  آمریکا اسلام را در تضاد با خواسته‌ها و منافع خود می‌بیند و می‌کوشد تا از طریق فشارهای اقتصادی و روانی بر ذهن مردم دوباره به موقعیت قبلی خود بازگردد، اما این کشور در توطئه‌های خود، هر بار با هوشیاری مردم روبرو می‌شود و شکست می‌خورد.

امام ‌جمعه سمنان بابیان اینکه تنها راهی که تاکنون توانسته ما را برابر تهدیدهای استکبار حفظ کند فرمان‌برداری از ولایت ‌فقیه و عمل به دستورات و آموزه‌های قرآنی است، افزود:  انقلاب دستاوردهای بسیاری برای ما به همراه داشته است.

به گفته شاهچراغی یکی از مهم‌ترین دستاورد انقلاب وجود ۲۰۰ هزار حلقه صالحین در گروه‌های مختلف برای برطرف کردن مشکلات کشور است که یکی از بهترین خدمت‌رسانی در آستانه چهل‌سالگی انقلاب گره گشایی از مشکلات مردم است.

نماینده ولی فقیه در استان به تقارن ایام فاطمیه و دهه فجر نیز اشاره کرد و گفت: رعایت شئونات این ایام گران بها در سطح جامعه و بین برنامه‌ریزان ستاد دهه فجر شد.

انتهای پیام

captcha