کمک ۶ میلیارد تومانی سمنانی‌ها به عتبات عالیات
کد خبر: 3812084
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۹

کمک ۶ میلیارد تومانی سمنانی‌ها به عتبات عالیات

گروه اجتماعی- رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان سمنان گفت: مردم نیک اندیش و متدین استان در سال گذشته شش میلیارد تومان به صورت نقدی و غیر نقدی به ستاد عتبات عالیات کمک کردند.

کمک ۶ میلیارد تومانی سمنانی‌ها به عتبات عالیات

به گزارش ایکنا از سمنان، رمضان علی حلوایی، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان سمنان  عصر روز گذشته 25 اردیبهشت در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای سمنان با بیان اینکه مردم استان در سال گذشته شش میلیارد تومان بهصورت نقدی و غیر نقدی به این ستاد کمک کردند، اظهار کردتبلیغات در فضای رسانهای بر افزایش این میزان تأثیرگذار بوده است.

وی رسالت رسانهها در ترویج و اشاعه کمک به عتبات عالیات را مهم دانست و افزود: تبلیغ بیشتر عملکرد ستاد بازسازی عتبات، میتواند سبب شود تا مردم از میزان کمک خیران و به خصوص چگونگی صرف آن در این راه خدا پسندانه آگاهی یابند.

حجت الاسلام توکلیان، مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان نیز کمک به عتبات را ریشه در اعتقادات مردم دانست و یاداور شد: فعالیتهای ستاد عتبات عالیات مبتنی بر کمک و خدمترسانی به محبان اهل بیت (ع) به ویژه زائران اربعین مورد احترام مردم است.

به گفته وی؛ با بیان اینکه صدا و سیما نیز در ترویج سنت حسنه کمک به بازسازی عتبات عالیات نقش آفرینی خواهد کرد که در این راستا تعامل این دو نهاد میتواند نتایج مؤثری را در زمینه ارتقای کمکهای مردمی به ستاد عتبات داشته باشد.

انتهای پیام

captcha