ولایت‌مداری و اتحاد؛ وظیفه ملی در جنگ فرهنگی
کد خبر: 3813136
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳

ولایت‌مداری و اتحاد؛ وظیفه ملی در جنگ فرهنگی

گروه سیاست و اقتصاد ــ مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان گفت: دشمنان امروز ما با جنگ تحریمی و فرهنگی و رسانه‌ای به مقابله با ایران آمده‌اند که وظیفه‌ همگان ولایت‌مداری و اتحاد در کشور است.

ولایت‌مداری و اتحاد، وظیفه همگان در جنگ تحریمی و فرهنگی دشمن استبه گزارش ایکنا از سمنان، آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان، امروز، 30 اردیبهشت در دیدار با اعضای ستاد بزرگداشت سوم خرداد با بیان اینکه آزادی خرمشهر یک معجزه الهی بود اظهار کرد: اعجاز خداوند در آزادی خرمشهر به دست رزماندگان صورت گرفته است.

وی ادامه داد: وظیفه همه امروز نسبت به شهدا و خانواده‌هایشان زنده نگه داشتن نام و یاد آنهاست و نیاز است بیش از پیش خاطرات شهدا گفته شود زیرا این خاطرات در تاریخ ماندگار خواهد شد.

سلامی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان نیز با بیان اینکه خرمشهر قله پیروزی دفاع مقدس بوده است متذکر شد: عملیات بیت المقدس موجب تغییر نگاه دنیا به توان نظامی ایران بوده است.

وی با تأکید بر اینکه دشمنان امروز ما با جنگ تحریمی و فرهنگی و رسانه‌ای به مقابله با ایران آمده‌اند و وظیفه همگان ولایت‌مداری و اتحاد در کشور است ابراز کرد: عزت و اقتدار امروز کشور مرهون فداکاری و جهاد شهداست و باید خاطرات آنها زنده نگه داشته شود.

گفتنی است در این دیدار کتاب خاطرات یک خلبان جانباز نیز به نماینده ولی فقیه در استان اهدا شد.

انتهای پیام

captcha