کمک ۸۰۰ میلیون تومانی سمنانی‌ها به اطعام نیازمندان
کد خبر: 3813398
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۴

کمک ۸۰۰ میلیون تومانی سمنانی‌ها به اطعام نیازمندان

گروه اجتماعی ــ معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سمنان از مشارکت ۸۰۸ میلیون تومانی مردم استان سمنان در اطعام نیازمندان در ماه مبارک رمضان خبر داد.

کمک ۸۰۰ میلیون تومانی سمنانی‌ها به اطعام نیازمندان

به گزارش ایکنا از سمنان، محمد قوسی، معاون توسعه مشارکت کمیته امداد استان سمنان عصر روز گذشته، 30 اردیبهشت در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان فرصتی برای کرامت و بخشندگی است، اظهار کرد: هم‌زمان به پانزدهم ماه مبارک رمضان و آغاز هفته اکرام ایتام کمک به کودکان نیازمند جلوه‌ای زیبا به خود می‌گیرد‌.

وی ادامه داد: هم‌زمان با آغاز ماه پر فضیلت رمضان بیش از ۱۶ هزار سبد کالا بین مددجویان استان سمنان در قالب برنج، روغن، گوشت مرغ، پنیر، خرما، ماکارونی و چای توزیع‌شده زیرا‌ در ماه رمضان نیازمندان شناسایی و بر کمک به‌ آن‌ها تاکید شده و درک حال فقرا و نیازمندان یکی از فلسفه‌های روزه‌داری است‌.

قوسی با اشاره به اینکه اطعام نیازمندان در سال ۹۷ ‌سه میلیارد و ۴۶ میلیون تومان بوده بیان کرد: جمع‌آوری چهار میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان کمک مردم به نیازمندان در ماه مبارک رمضان در سال جاری پیش‌بینی‌ شده است‌.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سمنان با تأکید بر اینکه ۳۰ هزار وعده غذایی گرم بین مددجویان استان سمنان توزیع شده، یادآور شد: نهادینه کردن فرهنگ کمک به دیگران ضروری است و کمک مردم استان سمنان در اطعام و کمک به نیازمندان در این ماه عزیز به ۸۰۸ میلیون تومان رسید‌.

انتهای پیام

captcha