دفاع مقدس؛ میراث معنوی نظام اسلامی
کد خبر: 3818717
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵

دفاع مقدس؛ میراث معنوی نظام اسلامی

گروه اجتماعی ــ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان دفاع مقدس را میراث معنوی نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: پارک موزه دفاع مقدس در انتقال ارزش‌های آن دوران پرفرازونشیب و بیان رشادت‌ها و حماسه‌های آن نقشی بسیار اثرگذار دارد.

دفاع مقدس؛ میراث معنوی نظام  اسلامی

به گزارش ایکنا از سمنان، حبیب‌الله خجسته‌پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان عصر روز گذشته، 21 خرداد در حاشیه بازدید از پارک موزه دفاع مقدس استان سمنان با بیان اینکه دفاع مقدس به‌عنوان میراثی ماندگار در کشور از نسلی به نسل دیگر منتقل شود اظهار کرد:  دفاع مقدس میراث معنوی نظام جمهوری اسلامی ایران است که در این راستا پارک موزه دفاع مقدس در انتقال ارزش‌های آن دوران پرفرازونشیب و بیان رشادت‌ها و حماسه‌های آن نقشی بسیار اثرگذار دارد.

وی ادامه داد: استفاده بهینه از ظرفیت پارک موزه دفاع مقدس  ضروری است که روند تکمیل این مجموعه ارزشی در استان قابل‌پذیرش است که پیشنهاد می‌شود پارک موزه دفاع مقدس مرحله‌به‌مرحله بهره‌برداری و در معرض دید عموم مردم قرار گیرد.

خجسته‌پور بیان کرد: باید از ظرفیت‌های جدید در توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استفاده شود که یکی از این ظرفیت‌ها بهره‌گیری از نرم‌افزارها و علوم جدید در کنار روایتگری‌ها و سخنرانی‌هاست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با تأکید بر اینکه برای تبیین ارزش‌های دفاع مقدس باید از ظرفیت مدارس و دانشگاه‌ها به نحو مطلوبی استفاده شود، یادآور شد : دستگاه‌های اجرایی باید اقدامات و برنامه‌هایی را که در راستای نشر ارزش‌های دفاع مقدس انجام می‌دهند، به نحو مطلوبی انعکاس دهند.

انتهای پیام

captcha