مسئله حجاب و عفاف دستاویزی برای رسیدن به خواسته‌های دشمن شده است
کد خبر: 3819167
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۹

مسئله حجاب و عفاف دستاویزی برای رسیدن به خواسته‌های دشمن شده است

گروه سیاست و اقتصاد ــ دادستان کل کشور با بیان اینکه امروز مسئله حجاب و عفاف دستاویزی برای رسیدن به مطامع و خواسته‌های دشمن شده گفت: آنها با انواع اقدامات تلاش دارند تا با بهره‌مندی از این مسئله، فرهنگ غربی را در کشور رواج دهند که باید مراقب باشیم. دستگاه قضایی و نیروی انتظامی در مقابله با بدحجابی کوتاه نیامده و تمام تلاش خود را در مبارزه با بی‌بند و باری در جامعه می‌کند.

مساله حجاب و عفاف دستاویزی برای رسیدن به خواسته‌های دشمن شده است

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام محمدجواد منتظری، دادستان کل کشور عصر روز گذشته 23 خردادماه در مراسم معارفه دادستان مرکز استان سمنان با بیان اینکه احقاق حق مردم یکی از مهمترین رسالت‌های یک دادستان است، گفت: دفاع از حقوق عمومی دیگر وظیفه اصلی یک دادستان را می‌سازد که در جامعه بسیار اهمیت دارد.

وی با اشاره به اینکه در برخی حوزه‌ها و در زمینه حقوق عمومی متاسفانه شاهد هستیم که برخی تجاوزها صورت گرفته است، اذعان کرد: مجلس وظیفه دارد تا قانون حقوق عمومی را به‌سرعت تصویب و زمینه را برای برخورد با متجاوزان حقوق عمومی فراهم کند، که در این راستا اگر ما به وظایف خود عمل می‌کردیم، بی‌شک بسیاری از وقایع و حوادث پیش آمده در ماجرای سیل اخیر در برخی استان‌های کشور را شاهد نبودیم.

دادستان کل کشور ادامه داد: مسئله حجاب و عفاف امروز دستاویزی برای رسیدن به مطامع و خواسته‌های دشمن شده و آنها با انواع اقدامات تلاش دارند تا با بهره مندی از این مسئله، فرهنگ غربی را در کشور رواج دهند که بر این اساس دستگاه قضایی و نیروی انتظامی در مقابله با بد حجابی کوتاه نیامده و تمام تلاش خود را در مبارزه با بی‌بند و باری در جامعه ارائه خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه دشمن با تضعیف بحث حجاب و عفاف قصد گرفتار کردن جوانان و زنان را دارد افزود: قطعاً نیروی انتظامی و مردم اجازه نخواهند داد که عده قلیلی فرهنگ حجاب و عفاف را زیر سؤال برده و تضعیف کند.

منتظری متذکر شد: حمایت از تولید یکی از محورهای مورد تأکید دستگاه قضایی است و لذا معتقدیم که چرخ کارخانه نباید بخوابد هرچند باید به‌گونه‌ای عمل کرد که منافع بانک وام‌دهنده و واحدهای تولیدی وام‌گیرنده نیز رعایت شود و درنتیجه موضوع اقتصادی و رسالت دادستانی دراین‌ بین موضوعی پیچیده و دشوار است.

انتهای پیام

captcha