ایجاد ۱۷۰ هزار شغل برای مددجویان کمیته امداد
کد خبر: 3820766
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳

ایجاد ۱۷۰ هزار شغل برای مددجویان کمیته امداد

گروه اجتماعی ــ قائم مقام کمیته امداد امام خمینی‌(ره) با بیان اینکه سالانه ۱۵۰ تا ۱۷۰ هزار شغل در کمیته امداد ایجاد می‌شود، گفت: درآمد خوبی از قبل مشاغل ایجاد شده کمیته امداد به مددجویان و افراد متقاضی دریافت تسهیلات تعلق گرفته است.

ایجاد 170هزار شغل برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)

به گزارش ایکنا از سمنان، سید امیرمنصور برقعی، قائم مقام کمیته امداد امام خمینی‌(ره) ظهر امروز، 29 خرداد در دیدار با استاندار سمنان با اشاره به اقدامات مثبت کمیته امداد در راستای اشتغال‌زایی گفت: سالانه ۱۵۰ تا ۱۷۰ هزار شغل در کمیته امداد ایجاد می‌شود که درآمد خوبی از قبل مشاغل ایجاد شده کمیته امداد به مددجویان و افراد متقاضی دریافت تسهیلات تعلق گرفته است.

قائم مقام کمیته امداد با اشاره به اینکه سمنان استانی مستعد است، بیان کرد: فقرستیزی و خودکفایی یکی از مسئولیت‌های محوری کمیته امداد است که در این استان نیز پیگیری می‌شود که در این راستا استان سمنان، ظرفیت‌های خوبی در جذب اعتبارات مرتبط با اشتغال دارد که امیدواریم با طرح‌ها و برنامه‌های جدید شاهد رشد و شکوفایی هر چه بیشتر در این استان باشیم.

به گفته وی؛ نگاه کمیته امداد امام خمینی‌(ره)، نگاهی توانمند سازانه و اشتغال‌آفرین با بهره‌گیری از ظرفیت‌های استانی برای مدد‌جویان است.

علیرضا آشناگر، استاندار سمنان نیز در این دیدار با بیان اینکه مدیریت ارشد استان، هر جا نیاز به کمک و مساعدت به نهاد ارزشمند کمیته امداد باشد دریغ نخواهد کرد، گفت: کمیته امداد رسالتی مقدس دارد.

انتهای ییام

captcha