زمینه‌سازی ظهور حضرت ولی‌عصر(عج)؛ ‌افق دید چله دوم انقلاب
کد خبر: 3821299
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰

زمینه‌سازی ظهور حضرت ولی‌عصر(عج)؛ ‌افق دید چله دوم انقلاب

گروه اجتماعی ــ مدیر‌کل تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه امروز افق دید چله دوم انقلاب زمینه‌سازی حضور ظهور ولی‌عصر(عج) است، گفت: این امر نشان می‌دهد افق‌های دید ما در انقلاب گسترده‌تر شده و لازمه این امر دست به دست هم دادن همه اقشار محسوب می‌شود تا بتوانیم انقلاب اسلامی را جهانی کنیم.

افق دید چله دوم انقلاب، زمینه سازی ظهور حضرت ولی عصر (عج) است

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام علی شکری، مدیر‌کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، ظهر امروز، 1 تیر‌ماه در نشستی به مناسبت سالروز تأسیس تبلیغات اسلامی و روز تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی در شاهرود، با اشاره به اینکه جامعه ما امروز به همان شور و هیجان و ایثار و از خود گذشتگی اوایل انقلاب نیاز دارد، گفت: اهداف انقلاب چه در دهه ۶۰ و چه در چله دوم انقلاب تغییری نکرده و فقط افق آن بلندتر شده است.

وی با بیان اینکه امروز افق دید چله دوم انقلاب زمینه سازی حضور ظهور ولی‌عصر‌(عج) است، افزود: این امر نشان می‌دهد افق‌های دید ما در انقلاب گسترده‌تر شده و لازمه این امر دست به دست هم دادن همه اقشار محسوب می‌شود تا بتوانیم انقلاب اسلامی را جهانی کنیم.

شکری ادامه داد: اگر ما برای جهانی شدن انقلاب اسلامی تلاش کنیم، جزو زمینه‌سازان ظهور و منتظر واقعی حضرت ولی‌عصر‌(عج) قرار می‌گیریم.

‌مدیر‌کل تبلیغات اسلامی استان سمنان با اشاره به اینکه سازمان تبلیغات اسلامی نیز نقش مهمی دارد، یادآور شد: این نهاد در بدو تأسیس در سال ۶۰ وظیفه شناساندن آرمان‌های انقلاب اسلامی و صدور آن را داشته و هنوز هم همان ضرورت‌ها پابرجا هستند و حتی امروز ضرورت وجودی مضاعفی را نیز طلب می‌کند.

وی بیان کرد: تبلیغ و عرضه اندیشه تابناک اسلام ناب محمدی‌(ص) در بیان رهبر معظم انقلاب اسلامی، محور و رسالت سازمان تبلیغات اسلامی است که در این راستا یکی از رسالت‌های این نهادی در عصر امروز، ترویج بیانیه گام دوم انقلاب است و با توجه به اینکه مخاطب آن جوانان هستند لذا از روحانیان استان می‌خواهیم تا موارد این بیانیه مهم را بین جوانان ترویج دهند و آنان را به اصول این بیانیه آشنا سازند.

انتهای پیام

captcha