فعالیت بیش از ۱۰۰ پایگاه غنی‌سازی اوقات فراغت در شاهرود
کد خبر: 3822164
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۷

فعالیت بیش از ۱۰۰ پایگاه غنی‌سازی اوقات فراغت در شاهرود

گروه فرهنگی ــ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود از آغاز فعالیت ۱۰۲ پایگاه غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در این شهرستان خبر داد.

فعالیت بیش از 100 پایگاه غنی سازی اوقات فراغت در شاهرود

به گزارش ایکنا از سمنان، رضا مهدیان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود عصر روز گذشته، 3 تیر در نشست شورای اداری شاهرود، فعالیت‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی را در سه حوزه فرهنگی، هنری و قرآنی برشمرد و افزود: در حوزه فرهنگی هشت مؤسسه فرهنگی هنری، هفت انتشارات، ۱۲ نشریه محلی، ۳۲ چاپخانه و ۱۰ کانون تبلیغاتی در این شهرستان فعالیت دارند.

وی ادامه داد: ۱۹ انجمن فرهنگی ـ هنری، ۲۰ آموزشگاه آزاد هنری و یک آموزشگاه موسیقی نیز در شهرستان شاهرود فعالیت دارند که ۹ مؤسسه قرآنی و ٦٨ کانون فرهنگی ـ هنری در حوزه قرآنی در شاهرود فعال است.

مهدیان، برگزاری شانزدهمین نمایشگاه کتاب استانی به میزبانی شاهرود، برگزاری هفدهمین آزمون قرآن و عترت به‌صورت سراسری با حضور دو هزار و ۷۳۶ نفر را از برنامه‌های اجرا شده در هشت ماه گذشته دانست و افزود: به‌منظور ترویج فرهنگ مطالعه در سال ۹۷ از پنج عنوان کتاب رونمایی شد که در آینده نزدیک از چهار عنوان کتاب دیگر که توسط نویسندگان شاهرودی تألیف شده، رونمایی می‌شود.

وی با بیان اینکه ۲۷ عنوان کتاب نویسندگان شاهرودی به مبلغ ۱۴۰ میلیون ریال خریداری و توزیع شده، اظهار کرد: در حوزه نشاط اجتماعی اجرای برنامه‌های شاد متناسب با فرهنگ عمومی جامعه ضروری است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود یادآور شد: معرفی ظرفیت‌های فرهنگی شهرستان شاهرود نیازمند همکاری همه نهادها است، که ایجاد دانشکده هنر و هنرستان هنرهای زیبا در آینده نزدیک از برنامه‌هایی است که پیگیری می‌شود.

انتهای پیام

captcha