تبدیل تهدید به فرصت؛ راهکار مقابله با توطئه‌های دشمنان
کد خبر: 3826575
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶

تبدیل تهدید به فرصت؛ راهکار مقابله با توطئه‌های دشمنان

گروه اجتماعی ــ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با تأکید بر عزم دشمنان در ایجاد توطئه و هجمه‌های فرهنگی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: برای مقابله با این تهدیدها باید از فرصت‌ها استفاده و تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم.

جهت مقابله با توطئه‌های دشمنان، تهدیدها به فرصت تبدیل شود

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اصغر فضیلت، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان امروز، 22 تیر در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان دامغان با اشاره به اینکه تبدیل تهدیدها به فرصت‌ها باید ساز و کار اصلی این شورا قرار گیرد، گفت: حضور اعضا در جلسات شورای فرهنگ عمومی باید موثر و جدی باشد و یک امر اداری تلقی نشود بلکه با مسئولیت وارد شویم و با حساست اجرا از نشست‌های شورای فرهنگ عمومی خارج شویم.

وی ادامه داد: نظام سلطه برای مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی طرحی همه‌جانبه در نظر دارد که در این راستا در حوزه‌های امنیتی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی نگاهی همه‌جانبه و راهبرد جامع نسبت به موضوع دارد و نباید ساده از کنار آن‌ها بگذریم زیرا وقتی نظام سلطه از همه ظرفیت‌ها برای رسیدن به اهداف خود استفاده می‌کند، ما هم باید از تمام ظرفیت‌های سلبی و ایجابی استفاده کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با تأکید بر لزوم تبدیل تهدیدها به فرصت متذکر شد: باید از تمام فضاهایی که در اختیار داریم استفاده کنیم تا همه تهدیدات دشمن را به فرصت تبدیل کنیم.

یادآور می‌شود، در این نشست که امام جمعه دامغان و سایر اعضا حضور داشتند برنامه‌های گرامیداشت دهه کرامت، هفته عفاف و حجاب و بررسی و پیشگیری از افزایش معضلات و آسیب‌های اجتماعی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام

captcha