میزبانی دامغانی‌ها از کاروان زیر سایه خورشید
کد خبر: 3826624
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲

میزبانی دامغانی‌ها از کاروان زیر سایه خورشید

گروه اجتماعی ــ کاروان زیر سایه خورشید مزین به پرچم آستان مقدس رضوی با حضور خادمان حرم مطهر امام رضا(ع) وارد دامغان شد و مورد استقبال مسئولان، امام جمعه و سایر اقشار مردم قرار گرفت.

میزبانی دامغانی‌ها از کاروان زیر سایه خورشید

به گزارش ایکنا از سمنان، کاروان زیر سایه خورشید ظهر امروز، 22 تیر در فضایی معنوی در حالی وارد گلزار شهدای دامغان شد که استقبال رسمی از کاروان، خادمان رضوی و همچنین پرچم مقدس آستان علی بن موسی الرضا(ع)، از سوی امام جمعه، مسئولان ارشد شهرستانی و آحاد مردم صورت گرفت.

ویژه‌برنامه رواق رضوی  در جوار امامزادگان جعفر‌(ع) و محمد‌(ع) از مهم‌ترین برنامه‌های عصر امروز در دامغان است که با حضور خادمان و گروه‌های مختلف با برگزاری جشن میلاد امام رضا‌(ع) برگزار می‌شود.

کاروان زیر سایه خورشید علاوه بر حضور در دامغان، در شهر امیریه، روستای صیدآباد و دهستان تویه‌دروار نیز حضور خواهند یافت. برای کاروان زیر سایه خورشید همچنین برنامه‌هایی چون دیدار با خانواده شهدا نیز تدارک دیده شده و خادمان رضوی امروز به ملاقات جانبازان بالای ۷۰ درصد دامغان نیز می‌روند.

عیادت از بیماران بیمارستان ولایت و دیدار با خانواده مددجویان کمیته امداد امام خمینی‌(ره) از دیگر برنامه‌های زیر سایه خورشید در دامغان است.

انتهای پیام

captcha