بازسازی عتبات عالیات؛ مستلزم مشارکتی همگانی
کد خبر: 3828635
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰

بازسازی عتبات عالیات؛ مستلزم مشارکتی همگانی

گروه اجتماعی ــ نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با تأکید بر گسترش فرهنگ پیاده‌روی اربعین گفت: بازسازی عتبات عالیات، مستلزم مشارکتی همگانی است.

پیام بزرگ اربعین حسینی ؛استکبارستیزی و وحدت مسلمانان

به گزارش ایکنا از سمنان، آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان عصر روز گذشته، 29 تیر در دیدار با جمعی از مدیران ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور با بیان اینکه مردم استان سمنان در کمک‌رسانی به ستاد بازسازی عتبات عالیات همکاری شایسته‌ای داشته‌اند، گفت: مشارکت در کار خیر از دستورات و توصیه‌های اسلام ناب محمدی است که در این راستا افراد نیکوکار ناشناخته باید شناسایی شوند.

وی بر بسط و گسترش فرهنگ پیاده‌روی اربعین و اثرات و برکات آن تأکید کرد و افزود: استکبارستیزی و وحدت و انسجام ملت‌های مسلمان از مهم‌ترین پیام‌های این حرکت عظیم دینی در روز پیاده‌روی اربعین حسینی است.

آیت‌الله شاهچراغی یاداآور شد: بازسازی عتبات عالیات، مستلزم مشارکتی همگانی است که مشارکت در آن از نشانه‌های ولایت‌پذیری و ارادت به اهل‌ بیت عصمت و طهارت(ع) است.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان حرکت باشکوه پیاده‌روی اربعین و سیل زائران ایرانی به‌سوی بارگاه ملکوتی اباعبدالله الحسین(ع) را حاوی پیام‌هایی پرمعنا برای جهانیان دانست.

رمضانعلی حلوایی، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان سمنان نیز با بیان اینکه در استان سمنان 13 دفتر ستاد بازسازی عتبات عالیات با عضویت 300 نفر فعال است، یادآور شد: سمنان با کسب 75 امتیاز از 100 امتیاز دارای رتبه پنجم کشوری در اعزام نیروهای خدماتی و مهندسی به عتبات عالیات است.

یادآور می‌شود، در این دیدار که با حضور عبدالمجید بامری، مسئول اربعین ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور برگزار شد، حکم حجت‌الاسلام عباس خرمیان به‌عنوان مسئول امور روحانیان ستاد بازسازی عتبات عالیات استان سمنان به وی اعطا شد.

انتهای پیام

captcha