راه‌اندازی قرارگاه «گام دوم انقلاب» در سمنان
کد خبر: 3828725
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴

راه‌اندازی قرارگاه «گام دوم انقلاب» در سمنان

گروه اجتماعی ــ رئیس ستاد برگزاری نمازجمعه شهرستان سمنان از راه اندازی قرارگاه «گام دوم انقلاب» در ستاد نمازجمعه سمنان خبر داد.

راه اندازی قرارگاه «گام دوم انقلاب» در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام محسن انصاری‌نیا، رئیس ستاد برگزاری نمازجمعه شهرستان سمنان امروز، 30 تیر در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی چهلمین سالروز برپایی نمازجمعه با بیان اینکه در آستانه چهلمین سالروز برپایی نمازجمعه از فعالان ستاد برگزاری نماز جمعه در شهرستان سمنان تجلیل می‌شود، گفت: با توجه به مفاد بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و تدابیر ارزشمند رهبر معظم انقلاب اسلامی در بحث لزوم جوانگرایی، در حوزه کادر اجرایی و تیم فرهنگی ستاد برگزاری نماز جمعه سمنان نیز از وجود جوانان خوش فکر،مؤمن و انقلابی و فعال در این شهرستان استفاده شده است.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گفت: به‌منظور پیگیری و اجرای مفاد این بیانیه در بطن جامعه، قرارگاه «گام دوم انقلاب» در راستای فرمایش مقام معظم رهبری که «نمازجمعه یک زنجیره گفتمان‌ساز است» در ستاد برگزاری نمازجمعه شهرستان سمنان راه‌اندازی می‌شود.

به گفته انصاری‌نیا لازم است تا بیش از پیش در حوزه فرهنگی و کادرسازی برای این عرصه از وجود جوانان استفاده شود تا جوانان ضمن کسب تجربه از پیشکسوتان، میدان مدیریتی عرصه های فرهنگی و اجتماعی را در دست گیرند.

انتهای پیام

 

captcha