مشکل اصلی آمریکا، مقاومت مردم ایران است
کد خبر: 3835266
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۱

مشکل اصلی آمریکا، مقاومت مردم ایران است

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام‌جمعه موقت شاهرود با بیان اینکه مشکل اصلی آمریکا، مقاومت مردم ایران است، گفت: راهبرد ترامپ در مبارزه با ایران از بین بردن چهار عامل اقتدار آن یعنی انسجام ملی، قدرت انرژی، قدرت دفاعی و قدرت منطقه‌ای بود.

مشکل اصلی آمریکا، مقاومت مردم ایران است

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام علی سعیدی، امام‌جمعه موقت شاهرود امروز، 25 مردادماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود با اشاره به وجود سه نظریه گوناگون در حاکمیت آمریکا درباره حضور این کشور در نقاط دیگر جهان، گفت: دلیل اصرار بر حضور در خاورمیانه از سوی امریکا وجود نفت، حفظ رژیم اشغالگر اسرائیل و مبارزه با مقاومت اسلامی با محوریت ایران است.

وی ادامه داد: با این حال در غرب آسیا با مشکلاتی نیز رو به رو شده که یکی از آنها یمن است، جنگ یمن در حالی رو به پایان است که کوچکترین دستاوردی برای عربستان و امارات نداشته است که در این راستا آمریکا نمی‌داند بعد از ۵۰ ماه جنگ در یمن چه برنامه‌ای داشته باشد و بیش از ۵۰ درصد سرزمین عربستان نیز زیر پوشش موشک‌های ارتش یمن است.
امام جمعه موقت شاهرود با بیان اینکه مشکل اصلی آمریکا  را مقاومت مردم مقاوم ایران دانست و گفت: راهبرد ترامپ در مبارزه با ایران از بین بردن چهار عامل اقتدار آن یعنی انسجام ملی، قدرت انرژی، قدرت دفاعی و قدرت منطقه‌ای بود که در برابر این اقدام ، مقام معظم رهبری راهبرد مقاومت فعال در همه عرصه‌ها را انتخاب کردند.

سعیدی  تحول در قوه قضائیه را به فال نیک گرفت و افزود: موجب بسی تاسف است پس از ۴۰ سال رئیس قوه قضائیه بگوید کمیسیون ماده ۱۰۰ برای مقابله با متخلف بوده و نه دفاع از آن و باز جای بسی تاسف است که پس از ۴۰ سال رئیس قوه قضائیه بگوید ۲۴ دستگاه در عفاف و حجاب نقش داشتند و هیچ کدام به وظیفه خود عمل نکردند آن وقت همه بار را بر دوش نیروی انتظامی بگذارند.

انتهای پیام

captcha