تولیدکننده، رزمنده خط مقدم جنگ اقتصادی است
کد خبر: 3836883
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹

تولیدکننده، رزمنده خط مقدم جنگ اقتصادی است

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه شاهرود با بیان اینکه امروز تولیدکننده رزمنده خط مقدم جنگ اقتصادی و نیازمند حمایت است، گفت: در جنگ اقتصادی با دشمن ضوابط دست‌وپا گیر قفل‌کننده را نباید داشته باشیم.

تولیدکننده، رزمنده خط مقدم جنگ اقتصادی است

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام عباس امینی، امام جمعه شاهرود، امروز، 1 شهریور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود با بیان اینکه هیچ مسئولی نباید به مردم برای ارائه خدمت منت بگذارد، گفت: اقتصاد و فرهنگ دو مقوله بسیار مهم محسوب می‌شوند و اگر فرهنگ بعد از اقتصاد ذکرشده معنای آن از لحاظ درجه اهمیت نیست زیرا هیچ جایی از کشور بی‌نیاز از فرهنگ نخواهد بود اما اقتصاد به‌عنوان پاشنه آشیل کشور فعلاً در اولویت است.

وی ادامه داد: رونق و تولید و توجه به شعار سال باید مورد توجه جامعه قرار گیرد، از سویی مردم نیز باید تعصب به استفاده و حمایت از تولید داخل داشته باشند و صنعتگران نیز کالای باکیفیت و ارزان تحویل مردم دهند.

امام‌ جمعه شاهرود با بیان اینکه گاهی سرمایه‌گذار به‌جای هفت‌خوان، هفتاد خوان را طی می‌کند، متذکر شد: این موارد تولیدکننده را بیزار می‌کند؛ لذا می‌بایست تسهیل شرایط توسط بانک‌ها و ادارات لحاظ شود. در جنگ اقتصادی با دشمن ضوابط دست‌وپا گیر قفل‌کننده را نباید داشته باشیم.

امینی تولیدکننده را رزمنده خط مقدم جنگ اقتصادی و نیازمند حمایت دانست و گفت: جهت‌گیری برای توسعه کشور نه بر مبنای سرمایه‌داری بلکه عدالت و ریشه‌کنی فقر است که در این راستا لزوم مبارزه با جنگ فرهنگی باید مدنظر مدیران باشد.

به گفته امینی، ما معتقد به بستن فضای فرهنگی نیستیم اما با ولنگاری مخالفیم که باید مدیران نسبت به جامعه تحت پوشش خود حساس بوده و پیوست فرهنگی داشته باشند.

امام‌ جمعه شاهرود از دولتمردان خواست تا مراقب باشند حاشیه‌سازی نکنند و گفت: در این راستا تلاش‌ها به دو شرط حرکت جهادی و نیت خدایی عملیاتی می‌شود که در صورت تحقق برکت را زیاد و موانع را برطرف می‌کند.

انتهای پیام

captcha