امیدآفرینی در جامعه؛ مهمترین رسالت‌ مبلغان و روحانیان
کد خبر: 3838577
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۷

امیدآفرینی در جامعه؛ مهمترین رسالت‌ مبلغان و روحانیان

گروه اجتماعی ــ امام جمعه شاهرود با بیان اینکه جامعه امروز نیازمند امید است، گفت: امیدآفرینی یکی از رسالت‌های مبلغان و روحانیان در سطح جامعه است.

مهمترین  رسالت‌ مبلغان و روحانیان امیدآفرینی در سطح جامعه استبه گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام عباس امینی، امام جمعه شاهرود، شامگاه گذشته، 7 شهریور در همایش طلایه‌داران تبلیغ شهرستان شاهرود در آستانه ماه محرم یکی از ویژگی‌های مبلغان را  یک تبلیغ خوب دانست و  گفت: امروز جامعه نیازمند امید است اما باید دانست که امیدآفرینی در بین مردم باید به‌جا و صحیح باشد.

وی با بیان اینکه یکی دیگر از مسائلی که روحانیان باید به آن توجه داشته باشند بحث بیان اقتدار و عزت ایران اسلامی در منطقه است اظهار کرد:  بلاغ مبین از مسائلی است که توسط روحانیان و مبلغان به‌درستی رسانده شود که یکی از رسالت‌های انبیاء الهی رساندن مفاهیم و البته خوب رساندن آن‌ها است.

امینی ادامه داد: تبلیغ فرصت طلایی است که به‌زودی می‌گذرد و باید از آن استفاده کرد که در این راستا یکی از مسائل دیگری که امروز باید مبلغان به آن نگاه داشته باشند حمایت از ارکان نظام است.

امام جمعه شاهرود با اشاره به اینکه هفته اول ماه محرم، هفته امربه‌معروف نام‌گذاری شده  یاداور شد: امربه‌معروف نیز از مسائلی است که مبلغان و روحانیان باید به آن در سطح جامعه توجه داشته باشند و آن را ترویج دهند چراکه این فریضه بسیار مهم است تا جایی که امام صادق(ع) می‌فرمایند همه دین بر محور امربه‌معروف استوار است.

امینی یکی از نکات مهم موردتوجه در جامعه را ارتقای سواد سیاسی و اطلاعات مردم برشمرد و افزود: در آستانه انتخابات مردم توجه داشته باشند  جدای مسائل قومی، قبیله‌ای باید اصلح را شناخت و به آن رأی داد.

انتهای پیام

captcha