مشکلات فعلی کشور با اقتصاد مقاومتی و تکیه‌بر ظرفیت‌های مردم قابل مدیریت است
کد خبر: 3841853
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۶

مشکلات فعلی کشور با اقتصاد مقاومتی و تکیه‌بر ظرفیت‌های مردم قابل مدیریت است

گروه سیاست و اقتصاد- امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه مشکلات فعلی کشور با اقتصاد مقاومتی و تکیه‌بر ظرفیت‌های مردم قابل مدیریت است، گفت: نباید فراموش کرد که پیروزی انقلاب اسلامی نیز با تکیه‌بر همین عناصر به ثمر رسید.

مشکلات فعلی کشور با اقتصاد مقاومتی و تکیه‌بر ظرفیت‌های مردم قابل مدیریت است

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام غلام‌حسین مهدوی نژاد،امام جمعه موقت سمنان ظهر امروز 22 شهریور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان با بیان اینکه مشکلات فعلی کشور با اقتصاد مقاومتی و تکیه‌بر ظرفیت‌های مردم قابل مدیریت است، اظهار کرد: نباید فراموش کرد که پیروزی انقلاب اسلامی نیز با تکیه‌بر همین عناصر به ثمر رسید و امروز نیز ضمن برخورداری از فرمایش‌های رهبر معظم انقلاب همین رویه باید تداوم یابد.

وی  ادامه داد:  تروریسم اقتصادی آمریکا شکست‌خورده  زیرا دشمن در این چهار دهه تلاش کرد تا به پیروزی دست پیدا کند اما باروحیه مجاهدت ملت ایران نتوانست به این هدف خود دست پیدا کند و آمریکا در این جنگ اقتصادی که به راه انداخته نیز محکوم‌به شکست است.

مهدوی نژاد هدف آمریکا از خارج شدن برجام را فلج کردن اقتصاد ایران برشمرد و گفت: امروز با هوشیاری و مقاومت ملت ایران، ترامپ و متحدانش نتوانستند ما را شکست دهند زیرا با خواست خدا و بهره‌مندی از رهبری فرزانه به این نیت شوم خود دست پیدا نکردند.

امام جمعه موقت سمنان با اشاره به اینکه دولت و مجلس باید حامی قوه قضائیه باشند،متذکر شد:: با وضع قوانین لازم خلاهای قانونی برخورد با مفسدان را پر کرد که در این شرایط تحریم همکاری و همراهی همه نهادها امری ضروری است.

انتهای پیام

captcha