تنها راه علاج کشور مقاومت و توجه به توانمندی داخل است
کد خبر: 3845239
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰

تنها راه علاج کشور مقاومت و توجه به توانمندی داخل است

گروه سیاست و اقتصاد- امام جمعه سمنان با بیان اینکه مذاکره مشکلی را حل نمی‌کند گفت: تنها راه علاج کشور مقاومت و توجه به توانمندی داخل است.

تنها راه علاج کشور مقاومت و توجه به توانمندی داخل است

به گزارش ایکنا از سمنان، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی، ظهر امروز 5 مهر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان با  بیان اینکه با سردادن ندای مذاکره با آمریکا نمی توان مشکلات موجود را حل  کرد اظهار کرد: مذاکره مشکلی را حل نمی‌کند و تنها راه علاج کشور مقاومت و توجه به توانمندی داخل است.

وی ادامه داد: تحریم برای ما نه یک تهدید بلکه یک فرصت  است که در این راستا با شعار «ما می‌توانیم» به دشمن اثبات کردیم که نیازی به آن‌ها نداریم و خودمان می توانیم نیازهایمان را با تکیه بر داشته‌ها و ظرفیت‌های درون تامین کنیم.

امام‌جمعه سمنان با اشاره به اینکه  بدخواهان می‌خواهند ما را وابسته و متکی‌به‌خود نگه‌دارند افزود: اما باید بدانند که در این راه موفق نخواهند شد و با اتکا به ظرفیت‌های درون پیروز میدان خواهیم بود که بر این اساس  تحریم نتوانست ما را تسلیم خواسته‌های دشمن کند و امروز این مهم می‌طلبد با هدایت رهبر معظم انقلاب به‌عنوان سکان‌دار کشتی انقلاب همان‌طور که رژیم شاهنشاهی را از میدان به درکردیم بار دیگر دشمنان و بدخواهان نظام را از رسیدن به خواسته خودشان دلسرد و ناامید کنیم.

انتهای پیام

captcha