برپایی ۱۷ نمایشگاه آثار کودکان و نوجوانان در سمنان
کد خبر: 3848009
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸

برپایی ۱۷ نمایشگاه آثار کودکان و نوجوانان در سمنان

گروه فرهنگی ــ مدیرکل کانون پرورش فکری سمنان از برپایی ۱۷ نمایشگاه از آثار اعضای کودک و نوجوان به صورت نمایشگاهی در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری استان خبر داد.

برپایی 17 نمایشگاه آثار کودکان و نوجوانان در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، نبی‌الله خدابخشی، مدیرکل کانون پرورش فکری سمنان امروز، 15 مهر در نشستی با اصحاب رسانه با بیان اینکه ۱۷ نمایشگاه آثار اعضای کودک و نوجوان در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری این استان برپا شده، گفت: این نمایشگاه‌ها به‌مناسبت هفته کودک راه‌اندازی شده است.

وی ادامه داد: نمایشگاه‌های کودک و نوجوان، شامل آثار فرهنگی، هنری و ادبی کودکان و نوجوانان در قالب کاردستی، نشریه دیواری، فعالیت علمی و تحقیقی، نقاشی، سفال‌گری، خوش‌نویسی و نوشتن خلاق است.

خدابخشی برجسته‌سازی اهمیت دوران کودکی و نیازها و خواسته‌های این قشر را از دیگر محورهای نمایشگاه‌های مذکور برشمرد و گفت: روزهای ۱۳ تا ۱۹ مهرماه ۹۸ در سراسر استان برنامه‌های مختص به نمایشگاه‌های آثار کودکان و نوجوانان و همچنین برنامه‌های هفته کودک از سوی مربیان مراکز فرهنگی‌ ـ هنری کانون پرورش فکری با مشارکت سازمان‌ها و نهادهای مختلف برگزار می‌شود.

به گفته مدیرکل کانون پرورش فکری سمنان، معرفی فعالیت‌های کانون پرورش فکری و بازتاب عملکرد اعضا در کارگاه‌های فصلی، از اهداف این نمایشگاه است که در این راستا این نمایشگاه‌ها ایجاد شورونشاط و انگیزه در مخاطبان کودک و نوجوان را دنبال می‌کند.

انتهای پیام
captcha