برگزاری کرسی‌های تلاوت در موکب جهادکشاورزی چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 3848629
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۷

برگزاری کرسی‌های تلاوت در موکب جهادکشاورزی چهارمحال‌وبختیاری

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی چهارمحال‌وبختیاری، گفت: سخنرانی مبلغان در موضوع اربعین، تلاوت قرآن توسط کودکان و دریافت هدیه، چندین ختم قرآن زائران در طول روز، برپایی محافل قرآنی و ... از جمله فعالیت‌های فرهنگی است که در موکب‌ جهاد کشاورزی اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حبیب‌الله زمانی مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی چهارمحال‌وبختیاری، در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری اربعین را نقطه‌ شروع انقلاب مهدوی دانست و بیان کرد: آنانی که دعای فرج می‌خوانند، وارد عمل شوند و در پیاده‌روی اربعین و یا با کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود در زنده نگاه داشتن اربعین سهیم شوند.

حجت‌الاسلام زمانی با اشاره به کمک‌های نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری شده، گفت: سازمان جهاد کشاورزی تا کنون حدود ۲۵ میلیون تومان کمک نقدی و دو تن پیاز، دو تن سیب‌زمینی، پنج تن آرد و با پشتیبانی امور دام، یک تن گوشت و دو تن مرغ از نذورات مردمی جمع‌آوری کرده است.

وی با بیان اینکه جهاد کشاورزی استان موکب مستقلی ندارد، بیان کرد: ۲۰ تن آرد به ستاد عتبات استان ارسال شد که بخشی از این میزان به موکب‌های استان که در کربلا و نجف مستقر هستند و بخشی دیگر به موکب محبان‌الرضا(ع) که مربوط به وزارت جهاد کشاورزی است، فرستاده می‌شود.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان استان برنج، آب معدنی و پتو را مایحتاج موکب‌ها در مسیر پیاده‌روی دانست و گفت: گوشت و مرغ به قیمت مصوب تهیه می‌شود و محدودیتی برای دریافت گوشت و مرغ وجود ندارد.

حجت‌الاسلام زمانی در پایان به فعالیت‌های قرهنگی که خادمان در موکب‌های استان انجام می‌دهند اشاره و بیان کرد: سخنرانی مبلغان با تکیه بر موضوع اربعین، تلاوت قرآن توسط کودکان و دریافت هدیه، چندین ختم قرآن زائران در طول روز، برپایی محافل قرآنی و ... از جمله فعالیت‌های فرهنگی است که در موکب‌ جهاد کشاورزی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha