ایجاد بانک اطلاعات خیران تحصیل در سمنان
کد خبر: 3850412
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸

ایجاد بانک اطلاعات خیران تحصیل در سمنان

گروه اجتماعی ــ مدیرکل آموزش‌وپرورش سمنان با بیان اینکه رفع نیازهای دانش‌آموزان در دستور کار است، گفت: بانک اطلاعات خیران تحصیل در این استان ایجاد می‌شود.

ایجاد بانک اطلاعات خیران تحصیل در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، محمد دستورانی، مدیرکل آموزش‌وپرورش استان، صبح امروز، 24 مهر در همایش پیوند اولیا و مربیان کشور در دانشگاه آزاد گرمسار با بیان اینکه احصای نیازها و مشکلات دانش‌آموزان در دستور کار آموزش‌وپرورش قرار دارد، گفت: بر این اساس بانک اطلاعاتی خیران و مؤثران و دانش‌آموزان نیازمند در سطح استان تهیه می‌شود تا بتوان با مراجعه به این بخش مشکلات دانش‌آموزان و خانواده‌های آن‌ها را برطرف کرد.

وی ادامه داد: ماهیت پیوند اولیا و مربیان درواقع به معنای افزایش کیفیت و بهره‌وری آموزش است که در این راستا پیوند اولیا و مربیان در حوزه آموزش‌وپرورش نقش مؤثری در رفع مشکلات موجود ایفا می‌کند؛ لذا می‌بایست در این حوزه اقدامات مؤثرتری صورت گیرد.

دستورانی، مدرسه‌محوری و تربیت انقلابی و ملی، ایجاد مدرسه‌ای شاد و پرنشاط  را از رویکردهای مهم آموزش‌وپرورش برشمرد و گفت: خانواده و مدرسه نقش بسیار مهمی در تربیت دانش‌آموزان دارند؛ لذا هر چه ارتباط این دو نزدیک‌تر شود به همان نسبت شاهد ارتقای سطح آموزشی خواهیم بود؛ بنابراین انتظار می‌رود مدیران مدارس برای این مهم در استان سمنان تلاش کنند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان با بیان اینکه پیوند اولیا و مربیان نقطه ارتباط و اتصال دایره تعلیم و تربیت است، متذکر شد: ۱۲۳ هزار دانش‌آموز استان سمنان همراه با والدین نصف جمعیت استان را تشکیل می‌دهند که این ظرفیت مهمی در راستای توسعه نظام آموزشی محسوب می‌شود.

انتهای پیام
captcha