ثبت‌نام 581 نفر در مسابقات قرآن کارگران استان اردبیل
کد خبر: 3850682
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵

ثبت‌نام 581 نفر در مسابقات قرآن کارگران استان اردبیل

گروه فعالیت‌های قرآنی- مدیر امور اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل از ثبت‌نام بالای 581 نفر در چهاردهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کار تلاش استان خبر داد.

ثبت‌نام 581 نفر در مسابقات قرآن کارگران استان اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، علی یزدانی، مدیر امور اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل، صبح امروز، 25 مهرماه در جلسه هماهنگی برگزاری مسبقات قرآن کارگران در اردبیل، اظهار کرد: چهاردهمین دوره این مسابقات با شرکت علاقمندان حوزه قرآنی جامعه بزرگ کار وتلاش استان برگزار خواهد شد که مهلت ثبت نام مسابقات فوق تا ۳۰ مهر ماه می‌باشد.

وی افزود: تا پایان آذرماه مسابقات استانی مابین برترین‌های شهرستان‌ها برگزار خواهد شد تا در هر رشته یک نفر از میان آقایان و بانوان به مسابقات کشوری اعزام شوند.

 مدیر امور اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل با اشاره به الکترونیکی بودن فرایند ثبت نام در چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی ویژه جامعه کار و تلاش استان اردبیل گفت: تا کنون تعداد ۵۸۱ نفر از اعضای جامعه کار و تلاش استان اردبیل جهت شرکت در این دوره از مسابقات ثبت‌نام کرده‌اند.

یزدانی با بیان اینکه برگزیدگان این مسابقات به ترتیب به مسابقات استانی و ملی راه پیدا خواهند کرد، تصریح کرد: شرکت‌کنندگان شهر‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در ۲ آبان به میزبانی اردبیل، شرکت کنندگان شهر‌های پارس‌آباد و بیله‌سوار در ۹ آبان به میزبانی پارس‌آباد، روز ۱۴ آبان در مشگین‌شهر، ۱۳ آبان ماه در گرمی و شرکت کنندگان کوثر و خلخال در ۱۲ آبان ماه به میزبانی خلخال شاهد برگزاری باشکوه این دوره از مسابقات خواهند بود.

 مدیر امور اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل با بیان اینکه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل یکی از برترین استان‌های کشور در حوزه فعالیت‌های فرهنگی است، اظهار کرد: سال گذشته این اداره کل در رشته‌های حفظ، ترتیل و مفاهیم قرآنی، جایگاه‌های اول تا سوم کشوری را کسب کرده است.

انتهای پیام
captcha