80 کیلومتر دلدادگی
کد خبر: 3850863
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۵

80 کیلومتر دلدادگی

گروه اجتماعی- امروز دنیا شاهد ۸۰ کیلومتر عاشقان دلداده از نجف تا کربلا است، امروز همه عالم کربلا و نینوا است و اربعین روز کابوس یزیدیان و زمان انتقام از حرام‌خورانی است که روزی حسین فاطمه را سربریدند.

80 کیلومتر دلدادگیهر ساله جهان شاهد عاشقان شیدایی است که سر از پا نشناخته، بی‌اختیار و بدون هیچ حساب و کتاب مادی پای در مسیر عاشقی می‌گذارند این بار پایشان خیلی از دلشان عقب‌تر است و فقط بودن در حضورش، تنها چیزی است که می‌تواند این آتش عشق را کمی آرام کند.
اینان اسب لگام گسیحته نفس را چنان رام کرده‌اند که جرئت نتق کشیدن ندارد و اجازه ندارد، کهولت سن، داشتن بچه شیرخواره، بیلچرنشینی، گرمی و سردی هوا، تشنگی و گرسنگی، و خطرات و سختی راه را بهانه کند.

امروز دنیا شاهد ۸۰ کیلومتر عاشقان دلداده از نجف تا کربلا است، امروز همه عالم کربلا و نینوا است و اربعین روز کابوس یزیدیان و زمان انتقام از حرام‌خورانی است که روزی حسین فاطمه را سربریدند بر بدنش اسب تازاندن و سر مبارکش را علم کردند.
مستکبران بدانند تاریخ مظلومیت آل‌الله را فراموش نخواهد کرد و محبان حسین امروز رهبری دارند که خود عباس زمان و امام مسلمین است، مسلک و مرام او حسینی است همگی چشم به انگشت اشاره او دوختند تا بساط هر چه ظلم را از منطقه بزدایند.
امروز خواب از خولی‌های زمان ربوده شده و ندای لبیک یا حسین و حب‌الحسین یجمعنا، افکارشان را پراکنده و پریشان کرده است. امروز زندگی غیرمجاز، مفسدانه و یزیدگونه زورگویان و مستکبران عالم به لطف فضا‌های مجازی بر همه پیدا است و دنیا از سیاستمداری آن‌ها خسته و مکدر است و آبستن اتفاقات نویی است که به لطف الهی ظهورش در همین نزدیکی است.

یادداشت از علی پاداشی

انتهای پیام
captcha