ارائه خدمات به ۲۵ هزار زائر اربعین در موکب‌ سقز
کد خبر: 3850894
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۶

ارائه خدمات به ۲۵ هزار زائر اربعین در موکب‌ سقز

گروه اجتماعی- رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سقز از بهره‌مندی ۲۵ هزار زائر اربعین حسینی از خدمات موکب‌ شهرستان سقز خبر د‌اد.

حجت‌الاسلام برومند رازیانی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سقز عصر جمعه در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، با اشاره به برپایی موکب‌های اربعین حسینی شهرستان سقز از ۱۳ مهرماه اظهار کرد: ارائه خدمات این موکب‌ها شامل پذیرایی، اسکان و مشاوره تا پنجم آبان سال جاری ادامه دارد.
وی با اشاره به اینکه این موکب در زائرسرای امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) که در جاده خروجی سقز - سنندج واقع‌شده است، افزود: این موکب‌ها با همکاری سپاه ناحیه سقز برپاشده است.
حجت‌الاسلام رازیانی با اشاره به اینکه خادمان آن به‌صورت مرتب در قالب صبحانه، نهار و شام به زائران حسینی خدمات می‌دهند، عنوان کرد: در این موکب هم با حضور روحانیون جلسه پرسش و پاسخ و راهنمایی انجام‌ می‌شود و به زائرانی که راهی کربلا می‌شوند راهنمایی‌ها و مشاوره‌های دینی و شرعی ارائه می‌شود.
وی بابیان اینکه راهپیمایی اربعین حسینی اوج ارادت، عشق و علاقه مسلمانان شیعه و سنی به امام حسین(ع) را نشان می‌دهد، یادآور شد: اربعین نماد قدرت، اتحاد، یکدلی و همبستگی ملت‌های جهان اسلام و سبب پیشرفت و موفقیت کشور می‌شود.

انتهای پیام
captcha