بهره‌مندی ۱۰ هزار مددجو از خدمات آموزش خانواده در مازندران
کد خبر: 3852161
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۳

بهره‌مندی ۱۰ هزار مددجو از خدمات آموزش خانواده در مازندران

گروه اجتماعی- معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران، گفت: ۱۰ هزار و ۶۰۹ مددجو در شش ماهه نخست امسال از خدمات آموزش خانواده بهره‌مند شدند.

بهره‌مندی ۱۰ هزار مددجو از خدمات آموزش خانواده در مازندرانبه گزارش ایکنا از مازندران به نقل از روابط عمومی کمیته امداد مازندران، بشیر عالیشاه معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران، اظهار کرد: ارائه خدمات فرهنگی به مددجویان با هدف تحکیم بنیان خانواده و تعمیق باور‌های دینی ارائه می‌شود.

وی افزود: افراد بهره‌مند شده از این آموزش‌ها دانش‌آموزان، دانشجویان، سالمندان، مستعدان اشتغال، همسران جوان و افراد بازمانده از تحصیل زنان سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد مازندران بوده‌اند.

معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران با اشاره به اینکه، فرهنگ کار و تلاش، پیشگیری از اعتیاد، نحوه نظارت والدین بر فرزندان، فضای مجازی از جمله موضوعات خدمات آموزشی بوده است، تصریح کرد: خدمات آموزش خانواده با رویکرد خانواده محور، تربیت محور، مسجد محور و تشکیل خانواده متعالی به مددجویان ارائه شد.

وی با بیان اینکه، 2 هزار و ۴۴۹ نفر از مددجویان ساکن در مناطق محروم از این خدمات بهره‌مند شدند، افزود: برگزاری کلاس‌های آموزشی پیشگیری از اعتیاد و خشنونت و جرم، شیوه‌های دعوت به نماز، مهارت زندگی، آموزش مناطق حاشیه‌نشین و معرفی به کانون‌های سایر دستگاه‌ها و همچنین غنی‌سازی اوقات فراغت از برنامه‌های فرهنگی برای مددجویان ساکن در مناطق محروم بوده است.
عالیشاه بیان کرد: ۱۰ هزار و ۶۰۹ مددجو در شش ماهه نخست امسال از خدمات آموزش خانواده بهره‌مند شدند.

این مسئول فرهنگی به برگزاری دوره آموزشی برای یک‌هزار و ۵۵ نفر از همسران جوان تحت حمایت کمیته امداد مازندران، افزود: افزایش سطح شناخت زوجین نسبت به زندگی مشترک و تقویت روحیه همزیستی، کسب آگاهی لازم درباره حقوق و تکالیف متقابل زوجین از منظر آموزه‌های دینی، شناخت احکام اولیه خانواده، آشنایی با اصول و مهارت‌های زندگی لازمه زندگی مشترک از اهداف این دوره‌های آموزشی بوده است.

معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران، گفت: خیران و مردم نوع‌دوست استان می‌توانند از طریق تلفن همراه با شماره‌گیری #۴*۴۰۱۱۸۸۷۷* مبلغ مورد نظر را وارد و در ارائه خدمات فرهنگی به مددجویان کمیته امداد مازندران مشارکت کنند.

انتهای پیام
captcha