تجاوز به خاک سوریه موجب تنش در خاورمیانه می‌شود
کد خبر: 3852373
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹

تجاوز به خاک سوریه موجب تنش در خاورمیانه می‌شود

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام‌جمعه دامغان تجاوز به خاک سوریه را موجب تنش در منطقه خاورمیانه دانست و گفت: حمله ترکیه به شمال این کشور به ضرر مسلمانان است.

تجاوز به خاک سوریه موجب تنش در خاورمیانه می‌شود

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینیان، امام جمعه دامغان، امروز، 3 آبان در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به اینکه تجاوز به خاک سوریه موجب هدر رفتن منابع مالی، تنش در منطقه، کشتار و بی‌خانمانی مسلمانان می‌شود اظهار کرد: مردم و جبهه مقاومت همواره پیروز بوده و تروریست‌ها محکوم به شکست هستند.

حسینیان به برگزاری چهارمین اجلاس مجاهدان در غربت در دامغان اشاره کرد و گفت: این اجلاسیه به منظور تجلیل از مجاهدان در غربت با حضور اندیشمندان و فرهیختگان جهان روز ۶ آبان در دانشگاه دامغان برگزار می‌شود.

به گفته وی دستگیری روح‌الله زم اقدامی ارزشمند از سوی نیروهای اطلاعات سپاه بود زیرا دشمن این فرد را برای ضربه زدن به نظام به خدمت گرفته بود. که در این راستا هدایت آشوب‌ها، تخریب جامعه و ایجاد فتنه‌های داخلی برای براندازی نظام و انقلاب از اهداف این فرد و حمایت کنندگان از وی بود.

حسینیان با بیان اینکه دشمنان با بکارگیری این گونه افراد، به ایجاد شایعه و شبهه، بزرگ نمایی و جنگ روانی در کشور می‌پردازند یادآور شد: نظام با دستگیری این فرد نشان داد، با عوامل دشمن و افرادی که قصد برهم زدن امنیت را داشته باشد مدارا نمی‌کند.

انتهای پیام
captcha