برنامه‌های راهبردی آمریکا دچار شکست شده است
کد خبر: 3853772
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۲

برنامه‌های راهبردی آمریکا دچار شکست شده است

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه دامغان با اشاره به اینکه برنامه‌های راهبردی آمریکا دچار شکست شده است، گفت: راه انداختن فتنه‌های قومی، واقعه طبس، تحریم‌های ظالمانه و جنگ تحمیلی هشت‌ساله رژیم بعث عراق علیه ملت ایران، همه نمونه‌هایی از برنامه‌های راهبردی آمریکا بود که به شکست منجر شد.

برنامه‌های راهبردی آمریکا دچار شکست شده است

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینیان، امام جمعه دامغان، ظهر امروز، 10 آبان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه یکی از اهداف داعش ایجاد چهره زشت از اسلام و اختلاف انداختن بین مسلمانان است، اظهار کرد: این گروه تکفیری با حمایت و همراهی آمریکا و سران چند کشور دیگر منطقه با حضور در سوریه دست به کشتار و قتل‌عام زنان، کودکان و مردان بی‌گناه زدند و امروز با خفّت و خواری دچار شکست شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های راهبردی آمریکا دچار شکست شده است، گفت: راه انداختن فتنه‌های قومی، واقعه طبس، تحریم‌های ظالمانه و جنگ تحمیلی هشت‌ساله رژیم بعث عراق علیه ملت ایران، همه نمونه‌هایی از برنامه‌های راهبردی آمریکا محسوب می‌شد که به شکست منجر شد.

به گفته حسینیان، تلاش‌های سربازان گمنام در سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در شناسایی و دستگیری روح‌االله زم سرکرده شبکه آمدنیوز از افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران است که بار دیگر اقتدار اطلاعاتی ایران را به جهانیان در معرض نمایش گذاشت.

انتهای پیام
captcha