جهاددانشگاهی و علوم پزشکی در پی ارتقاء همکاری های مشترکند
کد خبر: 3855418
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵

جهاددانشگاهی و علوم پزشکی در پی ارتقاء همکاری های مشترکند

گروه اجتماعی- رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان از برگزاری جلسات و نشست های مختلف با مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برای رسیدن به یک ایده مشترک و توسعه همکاری های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی خبر داد و گفت: جهاددانشگاهی و دانشگاه علوم پزشکی در پی ارتقاء و افزایش همکاری های مشترک هستند.

جهاددانشگاهی و علوم پزشکی در پی ارتقاء همکاری های مشترکند

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان سمنان حسن رهایی،رئیس این نهاد شب گذشته 16 آبان در نشست با رئیس پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی کشور با رئیس و معاونین دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: ارتباط بسیار خوبی بین جهاددانشگاهی و دانشگاه علوم پزشکی برقرار بوده که زمینه توسعه همکاری‌های بین بخشی بین این دو مجموعه دانشگاهی در استان سمنان فراهم است.

وی  ادامه داد: ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های ارزشمند جهاددانشگاهی در حوزه آموزشی، علمی، تحقیقاتی، پژوهشی و فرهنگی وجود دارد که در این راستا مقام معظم رهبری هر زمان که می‌خواهند در بحث خودباوری علمی و شعار ما می‌توانیم یک الگویی را معرفی کنند از پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی نام می‌برند.

رهایی از آمادگی همکاری‌های مشترک این نهاد با دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان خبر داد و گفت: مدیریت خلاق و پیگیر و فعال دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شرایط را برای کارهای شاخص علمی، پژوهشی و تحقیقاتی در استان سمنان فراهم کرده است.

انتهای پیام
captcha