جمع‌آوری ۲۵ میلیارد تومان کمک از طریق مراکز نیکوکاری سمنان
کد خبر: 3855548
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶

جمع‌آوری ۲۵ میلیارد تومان کمک از طریق مراکز نیکوکاری سمنان

گروه اجتماعی ــ قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) سمنان از فعالیت ۶۰ مرکز نیکوکاری در استان خبر داد و گفت: طی هفت‌ماهه گذشته سال جاری ۲۵ میلیارد تومان از طریق مراکز نیکوکاری استان جمع‌آوری شده است.

جمع آوری 25 میلیارد تومان کمک از طریق مراکز نیکوکاری سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی‌(ره) استان، محمد قوسی، قائم مقام این نهاد صبح امروز، 18 آبان با اشاره به فعالیت ۶۰ مرکز نیکوکاری در سمنان، گفت: طی مدت هفت‌ماهه نخست سال جاری مردم نوع‌دوست استان ۲۵ میلیارد و ۴۰۶ میلیون تومان از طریق مراکز نیکوکاری به نیازمندان کمک کردند.

وی ادامه داد: مراکز نیکوکاری بیشتر در داخل مساجد قرار دارند که در این راستا یکی از مزیت‌های خوب وجود این مراکز نیکوکاری یافتن افراد نیازمند در داخل محلات و مساعدت به این خانواده‌هاست، که در واقع مردم به محله خود کمک می‌کنند تا خانواده‌ای نیازمند و درمانده نباشد.

قوسی با اشاره به اینکه مراکز نیکوکاری تعامل سازنده‌ای با کمیته امداد استان سمنان دارند، متذکر شد: از مجموع مشارکت‌های مردمی به مراکز نیکوکاری، یازده میلیارد و ۹۴۰ میلیون تومان در قالب کالا، چهار میلیارد و ۱۹۰ میلیون تومان کمک نقدی بوده است که نیازمندان این استان ۹ میلیارد و ۲۷۵ میلیون تومان در قالب تخفیف‌های مراکز تجاری و خدمات رایگان دریافت کردند.

قائم‌مقام کمیته امداد امام سمنان متذکر شد: مراکز نیکوکاری سطح استان در پنج شاخص رتبه اول را کسب کردند که مبالغ جمع‌آوری‌شده این مراکز در سرفصل‌های فرهنگی، اشتغال، مشاوره، کلاس‌های قرآنی، تهیه سبد کالا، کمک‌هزینه جهیزیه و غیره هزینه می‌شود.

انتهای پیام
captcha