نصب ۴۰۰ تابلو از تمثال شهدا در سمنان
کد خبر: 3856798
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۴

نصب ۴۰۰ تابلو از تمثال شهدا در سمنان

گروه اجتماعی ــ سرپرست سازمان فرهنگی شهرداری سمنان، از نصب ۴۰۰ تابلو از تمثال شهدا در این شهرستان خبر داد و گفت: نصب ۱۰۰ تابلو انجام‌شده و ۳۰۸ قاب دیگر در حال نصب هستند.

نصب 400 تابلو از تمثال شهدا در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی شهرداری، عباس بابایی، سرپرست سازمان فرهنگی ـ اجتماعی شهرداری عصر روز گذشته، 21 آبان در نشست بررسی برنامه‌های فرهنگی شهرداری سمنان  اظهار کرد: طرح نصب تابلو از تمثال شهدا در معابر این شهر در دو فاز پیگیری می‌شود که فاز نخست این طرح با نصب ۱۰۰ تابلو از تمثال مطهر شهدای شهرستان به پایان رسیده است.

وی ادامه داد: در فاز دوم ۳۰ تابلو از تمثال شهدای سمنان در معابر شهری نصب می‌شود که کار نصب استند‌های تمثال شهدا در دست اجراست که در این راستا فاز نخست طرح آذین‌بندی معابر شهری سمنان و تطهیر آنان به تمثال شهدا از بهمن ۹۷ آغاز و تا سال ۹۸ ادامه داشت و فاز دوم این طرح نیز باهمت شهرداری به‌زودی اجرا می‌شود.

سرپرست سازمان فرهنگی شهرداری سمنان با تأکید بر اینکه شهرداری سمنان در مقوله نصب تمثال شهدا نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت را نیز دنبال می‌کند، افزود: اعتلای ارزش‌های انقلابی و دینی در جامعه یکی از ثمرات نهادینه شدن این فرهنگ در جامعه است که در گام نخست باید مردم با شهدای ما و دستاوردهایشان آشنا شوند؛ لذا طرح نصب تمثال شهدا در شهر سمنان آغاز شده است.

بابایی بزرگداشت شهدا و تجلیل از مقام شامخ آن‌ها را محور اصلی اجرای طرح نصب تمثال شهدا در معابر شهری سمنان برشمرد و افزود: این کار به‌واسطه بزرگداشت حماسه‌سازی، شجاعت و کرامت انسانی شهدا و همچنین ایمان و عشق آنان است که به تداوم انقلاب اسلامی منجر شده است.

به گفته وی، تاکنون یک‌چهارم تابلوهای مزین به تمثال شهدای سمنان در کوچه‌هایی که به نام مبارک همان شهدا، نام‌گذاری شده، نصب‌ شده است.

انتهای پیام
captcha