آغاز ثبت‌نام شرکت در هجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت در سمنان
کد خبر: 3857450
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸

آغاز ثبت‌نام شرکت در هجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت در سمنان

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیرکل ارشاد استان سمنان از آغاز ثبت نام داوطلبان شرکت در هجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت از امروز، ۲۵ آبان خبر داد و افزود: در هفدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت استان سمنان بیش از پنج هزار و ۷۰۰ نفر ثبت‌نام کردند.

آغاز ثبت‌نام شرکت در هجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، حجت‌الاسلام علی‌اصغر فضیلت، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، امروز، 25 آبان از آغاز ثبت‌نام داوطلبان شرکت در هجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت خبر داد و گفت: از ثبت‌نام از داوطلبان حضور در این آزمون از امروز تا پانزدهم آذر از طریق سامانه www.quranedu.ir انجام می‌شود.

وی ادامه داد: شرکت در این آزمون که در دو بخش کتبی و الکترونیکی انجام می‌شود محدودیت سنی ندارد و همه اعم از زن و مرد می‌توانند در آن شرکت کنند که در این راستا آزمون قرآن و عترت در چهار گروه و ۱۶ رشته همزمان با سراسر کشور در هشت شهرستان استان سمنان برگزار می‌شود.

فضیلت با تأکید بر اینکه کسانی که در رشته الکترونیکی و در بخش روخوانی قرآن شرکت می‌کنند می‌توانند همزمان با ثبت نام آزمون خود را بگذارنند یادآور شد: آزمون الکترونیکی سبک زندگی و سیره معصومین(ع) در روزهای ۲۵ و ۲۶ دیماه و آزمون رشته های کتبی روز پنجشنبه سوم بهمن امسال برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه منابع آزمون رشته تفسیر سوره بقره بر اساس کتاب تفسیر نمونه است و قرآن کریم، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه نیز منابع سایر رشته‌ها است متذکر شد: به تمام کسانی که امتیاز بالای ۹۰ را در این آزمون کسب کنند لوح تقدیر اعطا می‌شود  که در این راستا افرادی که حد نصاب ۷۰ به بالا در بخش کتبی و ۸۰ در بخش الکترونیکی کسب نمایند گواهینامه اعطا و به برگزیدگان نیز جوائر نقدی تعلق می‌گیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان متذکر شد: در هفدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت استان سمنان بیش از پنج هزار و ۷۰۰ نفر ثبت نام کردند.

انتهای پیام
captcha