برگزاری کنگره استانی شعر دانشجویی در شاهرود
کد خبر: 3857774
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۹

برگزاری کنگره استانی شعر دانشجویی در شاهرود

گروه فرهنگی- رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود از برگزاری کنگره استانی شعر دانشجویی با محوریت حجاب و عفاف و صلح و دوستی در این دانشگاه خبر داد و گفت: مهلت ارسال آثار تا ۲۰ آذرماه امسال خواهد بود.

برگزاری کنگره استانی شعر دانشجویی در شاهرود

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد شاهرود سید احمد ابوالقاسمی فر،رئیس این دانشگاه امروز27 آبان  در جلسه برنامه‌ریزی کنگره استانی شعر دانشجویی با بیان اینکه کنگره استانی شعر دانشجویی با محوریت حجاب و عفاف و صلح و دوستی به میزبانی دانشگاه آزاد شاهرود برگزار می‌شود،گفت: شرکت برای تمام دانشجویان دانشگاه‌های استان سمنان آزاد است و مهلت ارسال آثار تا ۲۰ آذرماه امسال خواهد بود.

وی ادامه داد: ارائه شعر در تمامی قالب‌های شعری پذیرفته می‌شود و هر دانشجو می‌تواند سه اثر را به دبیرخانه کنگره ارسال کند که درنهایت ۱۰ اثر موردتقدیر قرار خواهند گرفت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با تأکید بر اینکه اشعار باید جدید بوده و درجایی ارائه نشده باشند، متذکر شد: اشعاری که به مرحله دوم داوری راه پیدا کنند در قالب کتاب نفیسی به چاپ خواهد رسید لذا ذکر مشخصات کامل فردی در دخیل آثار الزامی است.

ابوالقاسمی فر بابیان اینکه مراسم اختتامیه ۲۴ آذرماه سالجاری و ساعت ۹ صبح سالن آمفی‌تئاتر دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد شاهرود خواهد بود، افزود: متقاضیان می‌توانند آثار خود را به ایمیل به آدرس Shakiba.ghafarian@yahoo.com و یا به پیام‌رسان ۰۹۱۰۸۳۴۲۷۶۳ ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha