اجرای طرح «پاییزه کتاب» در سمنان
کد خبر: 3858349
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹

اجرای طرح «پاییزه کتاب» در سمنان

گروه فرهنگی ــ مدیرکل ارشاد سمنان از اجرای طرح پاییزه کتاب در این استان خبر داد و گفت: مدت زمان اجرای این طرح به دلیل استقبال مردم تا پنجم آذر تمدید شد.

برگزاری طرح پائیزه کتاب در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، حجت‌الاسلام علی‌اصغر فضیلت، مدیرکل این اداره امروز، 29 آبان در نشست هم‌اندیشی با جمعی از فعالان رسانه‌ای استان با اشاره به اینکه در نظام جمهوری اسلامی باب نقد و اعتراض بسته نیست، گفت: ایجاد اغتشاش و تخریب اموال عمومی و خصوصی، نقد محسوب نمی‌شود بلکه بر اساس فرمایشات رهبری از جانب اشرار است.

وی از رسانه‌ها خواست تا با ارائه نقدهای سازنده و تبیین بیانات مقام معظم رهبری به رسالت خود در این شرایط حساس اخیر عمل کنند.

مدیرکل ارشاد سمنان، از اجرای طرح پاییزه کتاب در این استان خبر داد و گفت: این طرح طبق برنامه از بیست‌وسوم تا سی‌ام آبان اجرا شد و به دلیل استقبال مردم این زمان به مدت پنج روز و تا پنجم آذر تمدید شده است.

فضیلت با بیان اینکه مردم برای تهیه کتاب با تخفیف ۲۰ درصد می‌توانند به کتابفروشی‌های تحت پوشش طرح پاییزه کتاب مراجعه کنند، متذکر شد: در استان سمنان ۹ کتابفروشی در سه شهرستان سمنان، شاهرود و دامغان مجری این طرح هستند.

مدیرکل ارشاد سمنان با تأکید بر اینکه کتابفروشی‌های پاتوق کتاب، خانه کتاب بامداد، خلاق، سوشیانس، شهر کتاب سمنان و کتاب اشراق در شهر سمنان به همراه کتابفروشی کتابکده و سرزمین کتاب در شاهرود و نیز شهر کتاب دامغان امسال در طرح پاییزه کتاب مشارکت دارند، یادآور شد: طرح پاییزه کتاب امسال با شعار «حال خوش خواندن» اجرایی شده و هر نفر با ارائه کد ملی می‌تواند تا سقف یک میلیون و ۲۰۰ هزار ریال کتاب از کتابفروشی‌های تحت پوشش این طرح خریداری کند.

انتهای پیام
captcha