نظام اسلامی، به وسعت همه داشته‌هایش تهدید می‌شود
کد خبر: 3858436
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰

نظام اسلامی، به وسعت همه داشته‌هایش تهدید می‌شود

گروه اجتماعی ــ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان سمنان با باین اینکه نظام اسلامی امروز به وسعت همه داشته‌هایش تهدید می‌شود گفت: در این راستاست که با تمام قدرت توطئه‌های استکبار جهانی را نقش بر آب می‌کند.

نظام اسلامی، به وسعت همه داشته‌هایش تهدید می‌شود

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان حجت‌الاسلام علی شکری، مدیر کل این اداره ظهر امروز29 آبان در محل اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان با اشاره به آشوب‌های اخیر توسط وابستگان به استکبار در برخی شهرهای ایران اسلامی به بهانه افزایش قیمت بنزین، از برگزاری راهپیمایی خودجوش مردم ولایتمدار استان در راستای تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: علما و روحانیان استان همراه با مردم شهید پرور در راهپیمایی اعلام انزجار از اغتشاش‌گران و فتنه گران اخیر حضور پرشوری خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه نظام اسلامی  امروز به وسعت همه داشته‌هایش تهدید می‌شود اظهار کرد: در این راستاست که با تمام قدرت توطئه‌های استکبار جهانی را نقش بر آب می‌کند و بار دیگر فتنه گران و دشمنان ایران اسلامی و انقلاب در فکر خام و باطل خود موضوعی را بهانه کردند تا با تفکرات آغشته به وهم خودشان، مردم را از آرمان‌های انقلاب دور سازند .

به گفته شکری؛ دشمنان بار دیگر نشان دادند که دشمنی و عداوتشان از چهار دهه گذشته تا امروز ادامه دارد و هرروز بر آن افزون نیز می‌شود،  اما ملت ما هوشیار و بصیر هستند و پشتیبانی از ولی‌فقیه را به‌مثابه وظیفه‌شان برمی‌شمارند.

وی  یادآور شد: شبکه تبلیغی و روحانیان استان سمنان در کنار فعالان عرصه فضای مجازی، مؤسسات قرآنی و فرهنگی، موسسه تبیان، کانون مداحان و شعرای آئینی، زیرمجموعه‌های تبلیغات اسلامی در سطح استان، خانه‌های قرآن شهری و روستایی و ... در کنار مردم متدین و ولایتمدار در راهپیمایی اعلام انزجار از اغتشاشات و فتنه اخیر حضور خواهند داشت تا بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید بیعت کنند و این پیام را به دشمنان و عناد ورزان نسبت به ایران اسلامی بدهند که مردم متدین و ولایی استان سه هزار شهید، همیشه هوشیار رو بصیر هستند.

انتهای پیام
captcha