دروغ‌گویی به مردم از مصداق‌های بی‌تقوایی است
کد خبر: 3862087
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰

دروغ‌گویی به مردم از مصداق‌های بی‌تقوایی است

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام‌ جمعه رویان با بیان اینکه نامزدها باید بدانند اخلاق در رقابت‌های انتخاباتی باید رعایت شود، گفت: هرگز نباید بی‌تقوایی را در دستور کار قرار داد که یکی از مصداق‌های بی‌تقوایی دروغ‌گویی به مردم است.

اخلاق در رقابت‌های انتخاباتی رعایت شود

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از ستاد نماز جمعه استان، حجت‌الاسلام عباس معصومی، امام‌ جمعه رویان، امروز، 15 آذر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مسجد جامع این شهر با بیان اینکه مبادا نامزدها در هنگام ثبت نام مسائلی را بیان کنند که وعده غیر علمی باشد، گفت: امروز نیاز مردم نه وعده‌ها بلکه اقدام برای مصالح کشور و نظام و همچنین اوضاع اقتصادی و معیشتی و فرهنگی و اجتماعی مردم است.

وی ادامه داد: نامزدها باید بدانند اخلاق در رقابت‌های انتخاباتی باید رعایت شود و هرگز نباید بی‌تقوایی را در دستور کار قرار داد که یکی از مصداق‌های بی‌تقوایی دروغ‌گویی به مردم است.

معصومی با اشاره به وضعیت این روزهای کشور عراق اظهار کرد: آمریکا به‌دنبال فتنه‌انگیزی در این کشور است و می‌خواهد عراق را به سه کشور مستقل عرب سنی، عرب شیعی و کردستان تجزیه کند که در این راستا آمریکا برای این امر داعش را پدید آورد و به جان عراقی‌ها انداخت، زیرا این توطئه‌ها با مدیریت و هوشیاری مردم و مراجع شیعی و همچنین پدید آمدن حشدالشعبی با الگوگیری از بسیج خنثی شد.

امام‌جمعه رویان با بیان اینکه هفته گذشته عادل عبدالمهدی نخست‌وزیر عراق استعفا داد و این امر نشان‌دهنده پیروزی مقطعی اغتشاش‌گران در این کشور بود، افزود: انعکاس این خبر برای انقلابیان و مؤمنان بسیار متأثرکننده بود؛ چراکه پشت این ماجرا مثلث شوم آمریکا، صهیونیسم و آل سعود است.

وی با بیان اینکه آمریکا دخالت‌هایش را در عراق شدت بخشید، گفت: آمریکا قصد دارد با تشدید اعتراضات در مرحله اول شهرهای عراق و سپس شهرهای مذهبی را تحت تأثیر قرار داده و در آن‌ها قداست‌شکنی کند و وقتی دیدند که نخست‌وزیر عراق در برابر این توطئه‌ها ایستاده و اجازه پیشروی نمی‌دهد او را عزل کردند اما پیش‌ازاین کار وی سه اقدام مهم کرد، نخست بیانیه‌ای داد که لبیک به مرجعیت عراق بود دوم استعفایش را بجای رئیس‌جمهور به مجلس تقدیم کرد تا توپ در زمین احزاب بیفتد و سپس ساختار قدرت آن‌طور که آمریکا می‌خواست تغییر نکرد.

انتهای پیام
captcha