فرهنگ اقامه نماز تنها به گفتار ترویج نمی‌یابد
کد خبر: 3862285
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۹

فرهنگ اقامه نماز تنها به گفتار ترویج نمی‌یابد

گروه اجتماعی ــ عضو هیئت امنای ستاد اقامه نماز کشور با بیان اینکه فرهنگ اقامه نماز تنها به گفتار ترویج نمی‌یابد، گفت: باید با رویکردهای علمی و عملی برای تشویق نوجوانان به اقامه نماز تلاش کرد.

فرهنگ اقامه نماز تنها به گفتار ترویج نمی‌یابد

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان، سید احمد زرهانی، عضو هیئت‌ امنای ستاد اقامه نماز کشور، ظهر امروز، 16 آذر در اجلاس نماز استان در سالن شهید مطهری این شهر با تأکید بر اینکه مدارس و معلمان نقش غیرقابل‌انکاری در ترویج نمازخوانی بین دانش‌آموزان دارند، متذکر شد: مدارس نیازمند تشکیل اتاق فکر برای ترویج نماز هستند.

به گفته وی، مدیران مدارس نسبت به ایجاد اتاق فکر برای ترویج نماز اقدام کنند، این کار موجب می‌شود تا بهترین راه‌ها برای اجرای طرح‌های انگیزشی نسبت به مقوله نماز در پیش گرفته شود و مدارس بهترین نقش‌آفرینی را در این زمینه‌ را دارند.

زرهانی با بیان اینکه فرهنگ اقامه نماز تنها به گفتار ترویج نمی‌یابد، متذکر شد: باید با رویکردهای علمی و عملی برای تشویق نوجوانان به اقامه نماز تلاش کرد که در این راستا اگر اتاق‌های فکر نماز در مدارس تشکیل شود می‌توانیم به‌منظور مقابله با آسیب‌های اجتماعی بین دانش‌آموزان، اقدامات شایسته‌تری را انجام دهیم.

عضو هیئت‌امنای ستاد اقامه نماز خانواده را بزرگ‌ترین مراجع تشویق نوجوانان به نماز دانست و یادآور شد: همه‌چیز بر دوش مدرسه و مسئولان نیست که در این راستا خانواده‌ها باید بچه‌هایشان را به فرهنگ نماز ترغیب کنند.

انتهای پیام
captcha