فعالیت ۳۳۰۰ مبلغ در نقاط محروم کشور
کد خبر: 3862557
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷

فعالیت ۳۳۰۰ مبلغ در نقاط محروم کشور

گروه اجتماعی ــ معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه کشور از فعالیت حدود سه هزار و ۳۰۰ مبلغ در نقاط محروم ایران اسلامی خبر داد.

3300 مبلغ در نقاط محروم کشور فعالیت دارند

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه استان، حجت‌الاسلام‌ محمدحسن نبوی، معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه کشور امروز، 17 آذر در نشست با طلاب با بیان اینکه حدود سه هزار و ۳۰۰ مبلغ در کشور با خانواده‌های خود در نقاط محروم مستقر و مشغول به فعالیت هستند، گفت: دو هزار و ۷۳۰ مبلغ در آموزش و پرورش فعالیت دارند.

وی با تأکید بر اینکه یک هزار و ۷۰۰ نفر هم در قالب طرح «بینات» فعال هستند که از بین این افراد، عده‌ای با علاقه خودشان در کنار فعالیت تبلیغاتی به کارآفرینی هم پرداخته‌اند، متذکر شد: سمنان، استانی پیشگام و فعال در حوزه کارآفرینی طلاب است.

نبوی گفت: در حال حاضر، شرایط اقتصادی حوزه‌های علمیه به‌گونه‌ای است که در تأمین حداقل‌ها هم دچار مشکل هستیم و نمی‌توانیم امکانات ویژه‌ای در اختیار طلاب بگذاریم که در این راستا هیچ حمایت ویژه‌ای نمی‌توانیم داشته باشیم؛ اما تا جایی که امکان دارد از ظرفیت‌ها و فرصت‌های استانی برای ترویج این کار بهره می‌گیریم.

انتهای پیام
captcha