ایجاد ۱۲۰ غرفه برای نمایشگاه کتاب سمنان
کد خبر: 3862817
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰

ایجاد ۱۲۰ غرفه برای نمایشگاه کتاب سمنان

گروه فرهنگی ــ مدیرکل ارشاد سمنان با بیان اینکه ۱۲۰ غرفه برای نمایشگاه کتاب سمنان تدارک دیده شده است، گفت: ۱۰ غرفه از این بین به ناشران استانی اختصاص دارد.

ایجاد 120غرفه برای نمایشگاه بزرگ کتاب سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی اداره ارشاد استان، حجت‌الاسلام علی‌اصغر فضیلت، مدیرکل ارشاد این شهر امروز، 18 آذر در نشست مشترک مدیران استان سمنان درباره نمایشگاه کتاب، با بیان اینکه این نمایشگاه ۲۷ آذرماه گشایش می‌یابد، گفت: ۱۲۰ غرفه در این نمایشگاه تدارک دیده‌ شده است.

وی با تأکید بر اینکه ۶۰ هزار و ۲۱۵ عنوان کتاب توسط ناشران کشوری و استانی در این نمایشگاه که بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی سال در حوزه کتاب محسوب می‌شود، ارائه خواهد شد، متذکر شد: هفدهمین نمایشگاه کتاب سال جاری در سمنان مانند دوره گذشته که شاهرود میزبان آن بود، دارای دو بخش عرضه کتاب و ناشران و همچنین بخش جانبی شامل مسائل فرهنگی، نمایشگاه‌های عکس، رویدادهای آموزشی و ... است.

فضیلت با بیان اینکه عملکرد خوب نمایشگاه در دوره قبلی به میزبانی شاهرود باعث شد تا سمنان بتواند میزبانی هفدهمین نمایشگاه را نیز به دست آورد، افزود: یکی از ملاک‌ها برای ناشران در راستای حضور در نمایشگاه کتاب، فروش کتاب‌هاست که خوشبختانه سال گذشته این امر در شاهرود تحقق یافت.

به گفته وی، سال گذشته و در قالب شانزدهمین نمایشگاه کتاب استان در شاهرود، ۸۰۰ میلیون تومان کتاب فروخته و این امر سبب شد تا ما برای برگزاری هفدهمین دوره با مشکلی در راستای دعوت ناشران روبه‌رو نباشیم.

مدیرکل ارشاد سمنان با بیان اینکه این نمایشگاه تا دوم دی‌ماه میزبان علاقه‌مندان است، متذکر شد: این رویداد فرهنگی به‌طورقطع می‌تواند بر تمام ابعاد و حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی سراسر استان تأثیر بسزایی داشته باشد؛ لذا متصدیان برای این نمایشگاه بخش‌های جانبی را تدارک دیده‌اند.

انتهای پیام
captcha