آغاز طرح ترافیک زمستانی در سمنان
کد خبر: 3863362
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳

آغاز طرح ترافیک زمستانی در سمنان

گروه اجتماعی ــ فرمانده انتظامی سمنان از اجرای طرح نظارت بر ترافیک زمستانی با اولویت چهار محور حادثه‌خیز استان خبر داد.

آغاز طرح ترافیک زمستانی در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی ناجای سمنان، عبدالله حسنی، فرمانده انتظامی استان، صبح امروز، 20 آذرماه در مراسم آغاز طرح زمستانی ناجا برای مقابله با حوادث جاده‌ای، با اشاره به اجرای این طرح با اولویت چهار محور کوهستانی استان، گفت: این طرح از امروز با تحت پوشش قرار دادن محورهای شاهرود - آزادشهر، سمنان ـ دامغان، مهدی‌شهر ـ گونه و سمنان - فیروزکوه آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: در رزمایش زمستانی، پلیس‌راه و دستگاه‌های امدادی استان حضور دارند، که در شرایط عادی ۴۰ تیم در جاده‌ها حضور داشته و از امروز ۵۲ تیم به آن اضافه می‌شود تا بتوانیم خدمات بهتری را به مسافران و رانندگان ارائه کنیم.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به حضور دستگاه‌های ذی‌ربط چون راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، پلیس‌راه، نیروهای امدادی هلال‌احمر و اورژانس و ... در این طرح، متذکر شد: حضور این نیروها در کاهش تلفات و همچنین خسارات جاده‌ای نقشی بسزا دارد.

به گفته حسنی، طرح ترافیکی زمستانی پس از طرح پیک تردد سفرهای تابستانی برای دومین بار در سال جاری در استان اجرا شد که با اجرای طرح‌های ترافیکی با کاهش چشمگیر حوادث جاده‌ای روبه‌رو بودیم که در این راستا این امر نشان می‌دهد که حضور مؤثر نیروهای انتظامی و امدادی در راه‌ها می‌تواند سبب کاهش تصادفات جاده‌ای شود و به همین دلیل در اجرای طرح زمستانی نیز این نیروها حضور فعال دارند.

فرمانده انتظامی سمنان کاهش تلفات و خسارات تصادفات جاده‌ای، آرامش مردم و همچنین تسهیل در رفت و آمد و شرایط جاده‌ای را اهداف اجرای طرح دانست و افزود: امیدواریم این طرح با همراهی خوب مردم به انجام برسد چراکه شرط لازم اجرای آن همراهی مردم با طرح و عاملان آن است.

انتهای پیام
captcha