راه‌اندازی کانون خیران کارآفرین در دانشگاه شاهرود
کد خبر: 3866200
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۵

راه‌اندازی کانون خیران کارآفرین در دانشگاه شاهرود

گروه اجتماعی ــ رئیس دانشگاه آزاد شاهرود از راه‌اندازی کانون خیرین کارآفرین در این واحد دانشگاهی خبر داد و گفت: تقویت فعالیت مرکز علمی، پژوهشی و نیکوکاری این دانشگاه در دستور کار است.

راه‌اندازی کانون خیرین کارآفرین در دانشگاه شاهرود

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود، سید احمد ابوالقاسمی‌فر، رئیس این واحد دانشگاهی شب گذشته، 2 دی‌ماه در مراسم افتتاح مرکز علمی، پژوهشی و نیکوکاری این دانشگاه با بیان اینکه این مرکز برای نخستین بار در کشور در این واحد دانشگاهی افتتاح شد، گفت: راه‌اندازی کانون خیران کارآفرین در این دانشگاه از دیگر برنامه‌های مهم مشارکتی با کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان است.

وی ادامه داد: طرح‌های علمی و پژوهشی کمیته امداد استان به این مرکز ارجاع و از امروز فعالیت رسمی آن در حوزه تخصصی آغاز می‌شود.

ابوالقاسمی‌فر با بیان اینکه این مرکز با عنوان «همای سعادت» راه‌اندازی شد، متذکر شد: بهره‌گیری از ظرفیت اعضای هیئت‌ علمی به‌ویژه در رشته‌های مدیریت، حسابداری، روانشناسی، اقتصاد و حقوق و… در راستای کمک‌رسانی و محرومیت‌زدایی از مددجویان این نهاد در دستور کار قرار دارد.

به گفته وی، ۱۰ مرکز نیکوکاری در این شهرستان فعال است که در این راستا مرکز علمی، پژوهشی نیکوکاری دانشگاه آزاد شاهرود به‌عنوان یازدهمین مرکز با رویکرد تخصصی علمی و پژوهشی فعالیت می‌کند.

انتهای پیام
captcha