شناخت ماهیت فتنه‌ها به استمرار نظام کمک می‌کند
کد خبر: 3867662
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰

شناخت ماهیت فتنه‌ها به استمرار نظام کمک می‌کند

گروه سیاست و اقتصاد ــ کارشناس مسائل سیاسی، با بیان اینکه امروز شناخت ماهیت فتنه‌ها به استمرار نظام کمک می‌کند، گفت: جریان فتنه برای مبارزه با اعتقادات دینی مردم ایجاد شد.

اصل جریان فتنه برای مبارزه با اعتقادات دینی مردم ایجاد شد

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از مهر، حجت‌الاسلام هادی ابراهیمی، کارشناس مسائل سیاسی امروز، 9 دی‌ماه در مراسم گرامی‌داشت این روز در جمع مردم سرخه با بیان اینکه باید ماهیت فتنه‌ها را باید شناخت تا با بکارگیری راه‌های خنثی‌سازی آن‌ها به تداوم انقلاب کمک کرد، گفت: اصل جریان فتنه برای مبارزه با اعتقادات دینی مردم ایجاد شد.

وی با بیان اینکه فتنه‌هایی مانند فتنه ۸۸ درواقع برخاسته از دشمنی با اعتقادات مردم است، افزود: اغتشاشگران در فتنه ۸۸ با توهین به امام خمینی‌(ره) و به یکی از بزرگ‌ترین اعتقادات مسلمانان و به‌ویژه شیعیان یعنی عزاداری عاشورای حسینی اعتقادات مردم را مورد هدف خود قرار دادند.

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه مردم متدین و انقلابی ایران اسلامی تاب توهین به مقدساتشان را نمی‌آورند، متذکر شد: مردم در ۹ دی به خروش آمده و به‌صورت خودجوش به میدان آمدند تا حماسه‌ای به نام «۹ دی» شکل گیرد.

ابراهیمی با بیان اینکه ۹ دی در واقع روزی بود که مردم پرونده فتنه و فتنه‌گران را بستند، گفت: مردم با حضورشان تفکرات مسموم فتنه‌گران را به زباله‌دان تاریخ ریختند و در این راستا حماسه نهم دی‌ماه تمام محاسبات دشمنان را علیه انقلاب و نظام بهم زد زیرا این روز نماد بصیرت انقلابی و انسجام، وحدت و یکپارچگی ملت ایران است.

انتهای پیام
captcha