تشریح ویژه‌برنامه‌های ایام فاطمیه در کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 3870406
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۷

تشریح ویژه‌برنامه‌های ایام فاطمیه در کهگیلویه‌وبویراحمد

گروه معارف ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد ویژه‌برنامه‌های ایام فاطمیه را در استان تشریح کرد.

تشریح ویژه‌برنامه‌های ایام فاطمیه در کهگیلویه‌وبویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، حجت‌الاسلام سیدرضا افتخاری، مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد امروز، 19 دی‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: سوگواره یاس نبوی به مناسبت فرارسیدن ایام فاطمیه در تعدادی از مساجد مناطق شهری و روستایی این استان برگزار می‌شود.
وی سخنرانی با موضوع فضائل اخلاقی و ابعاد شخصیتی دختر نبی مکرم اسلام (ص) به همراه مداحی، نوحه سرایی، عزاداری و سینه زنی برای گرامیداشت سالروز شهادت فاطمه زهرا(س)، همایش مادران فاطمی در روز چهارم بهمن‌ماه در مصلای امام خمینی (ره) شهر یاسوج را از برنامه‌های اجرایی ایام فاطمیه بیان کرد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد تجمع هیأت‌های مذهبی 9 بهمن‌ماه سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در شهر یاسوج، پیاده روی از حرم امامزاده عبدالله(ع) تا حرم امامزاده مختار (ع) شهرستان بویراحمد، شب شعر فاطمی، نواختن زنگ فاطمی در ۱۰۰ مدرسه پسرانه و دخترانه هر سه مقطع تحصیلی را از سایر این ویژه‌برنامه‌ها ذکر کرد.
حجت‌الاسلام افتخاری یادآور شد: لازم است که تمامی امکانات و ظرفیت‌‌های استان برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این برنامه‌ها به کار گرفته شود.

انتهای پیام
captcha